Premierul Emil Boc a interzis ministerelor să mai încheie contracte de publicitate în următoarele şase luni, invocând resursele bugetare limitate. Regula nu se aplică proiectelor care nu pot fi derulate în lipsa unei campanii minime de promovare.
„Premierul a cerut ministerelor să nu mai încheie contracte de publicitate timp de şase luni, arătând că fondurile bugetare sunt limitate, şi nu a acceptat excepţii decât pentru puţine programe, care nu pot fi derulate în lipsa unei campanii minime de promovare. Toţi ordonatorii principali de credite au primit deja o notificare pentru a nu mai încheia contracte de publicitate în primul semestru al anului", au declarat surse oficiale, citate de Mediafax. De altfel, Boc declarase miercuri, după discuţia cu sindicatele şi patronatele, că a cerut comitetului guvernamental pentru raţionalizarea cheltuielilor publice să identifice la toate ministerele soluţii de diminuare a anumitor categorii de cheltuieli, precum cele pentru publicitate, pentru a obţine economii care să fie direcţionate către programe de formare profesională şi investiţii.
Citește pe Antena3.ro