Ministerul Mediului şi Pădurilor cumpără servicii de publicitate media pentru implementarea proiectului "Dezvoltarea pieţelor ecologice emergente din România”. Valoarea estimativă a contractului va fi în jur de 1.136.700 de lei, fără TVA (338.300 euro). Durata contractului va fi de 45 de zile de la data semnării contractului. Instituţia a ales pentru achiziţionarea acestor servicii procedura licitaţie restrânsă accelerată. Cea mai mare parte a finanţării, restectiv 85%, va fi asigurată prin Programul de cooperare norvegian pentru creştere economică şi dezvoltare durabilă în România, iar 15% va fi alocat de la bugetul de stat. Câştigătorul licitaţiei va crea, produce şi difuza un spot tv, de 30 de secunde, despre produsele şi serviciile ecologice şi beneficiile consumului acestora. Difuzarea se va face pe două din primele trei posturi generaliste şi pe primele două canale de ştiri, selectate conform audienţei generale la nivel naţional, pe segmentul 18+, pentru perioada ianuarie- septembrie 2010, potrivit caietului de sarcini, publicat pe www.e-licitatii.ro.
Ministerul doreşte ca spotul să fie difuzat în intervalul 19,00 – 22,59, iar cel puţin un spot va fi în intervalul 19,00 – 20,00. Spotul nu va fi difuzat între orele 00,00-07,00. Spoturile vor fi difuzate cu predilecţie în cadrul emisiunilor cu afinitate pentru publicul ţintă. Operatorul economic va prezenta un media plan detaliat care să reflecte toate cerinţele din Caietul de Sarcini. Ofertele se pot depune până la data de 28 februarie, ora 09,30 la sediul MMP, urmând ca acestea să fie deschise la ora 10.00. Firmele interesate trebuie să îndeplinească mai multe criterii, unul dintre acestea constând în experienţă profesională în proiecte similare de cel puţin 5 ani.