Pandemia a dus la scăderea vânzărilor de deodorant şi la creşterea cantităţii de îngheţată consumată
Păstrarea distanţei sociale şi numărul mare de persoane care muncesc de acasă şi nu mai merg zilnic la birou a dus la o scădere a vânzărilor de deodorant la nivel mondial, arată un studiu citat de CNN.
Compania de bunuri de consum Unilever a publicat un raport care arată că în perioada pandemiei a scăzut cererea pentru produse de îngrijire personală. Compania, care deţine mărci precum săpunul Dove şi deodorantul Axe, a spus că blocajele impuse de guverne au dus la scăderea vânzărilor.
Totuşi, Unilever nu a pierdut pe toate palierele, dimpotrivă. Compania deţine şi mai multe mărci de îngheţată, iar vânzările pentru aceste produse au crescut pe măsură ce oamenii consumă mai multe alimente acasă.
„Consumatorii au mâncat mai multe supe şi au adăugat la masă mai multe maioneze şi sosuri, iar ca desert au ales îngheţata”, a declarat CEO-ul Unilever, Alan Jope, citat de CNN Business.
Vânzările de îngheţată consumată acasă au crescut cu 15% în prima jumătate a anului, iar în lunile aprilie şi iunie, creşterile au fost chiar cu 26% mai mari faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
(sursa: Mediafax)

Ştiri din .ro
Mișcare importantă pe piața financiară. BNR a redus dobânda cheie la 1,25% pe an
4 pași pe care trebuie să îi parcurgi înainte de a închiria un autocar sau microbuz
Economia mondială se va redresa greu din cauza celui de-al doilea val al pandemiei
Ce produse s-au scumpit cel mai mult în decembrie 2020
Cum pot folosi companiile banii obținuți din granturi
Ce produse și servicii s-au scumpit cel mai mult în luna decembrie 2020
(P) Cum poți economisi bani folosind reduceri, vouchere și cupoane online
Inflația s-a situat la 2,1% în decembrie 2020. ALimentele s-au scumpit cu 3,24%
(P) Principalele tipuri de furtunuri industriale și stocul generos de la Tehnovest
Principalele motive pentru care să apelezi la un detectiv privat
Tendința de a trata toți angajații la fel
