x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Premii obtinute de McCann la New York

Premii obtinute de McCann la New York

18 Feb 2004   •   00:00

McCann/Creative Services a primit in cadrul Sectiunii Campanii Sociale, Categoria Publicitate TV, Cinema si Radio la Festivalul de la New York (NYF 2004) doua distinctii. Campania impotriva discriminarii etnice "Comunitatea Rroma: Acordeonul/Inima " a primit medalia de argint, iar spotul "Disparitia", realizat pentru Asociatia Romana Anti-Sida (ARAS), medalia de bronz.
Mesajul campaniei "Acordeonul " se concentreaza pe faptul ca este absolut necesar ca populatia majoritara sa se implice in imbunatatirea statutului si conditiilor de viata ale minoritatilor etnice, cu precadere cand este vorba despre minoritatea rroma si accesul acesteia la educatie, afirma reprezentantii agentiei. In acelasi timp, spotul "Inima" este centrat pe ideea ca toleranta trebuie sa fie valoarea-reper care sta la baza unei societati democratice.
"Ideea spotului "Acordeonul " isi are originea intr-o realitate care este insuficient cunoscuta opiniei publice si pe care o reflecta metaforic: copiii rromi doresc sa mearga la scoala si in multe familii de rromi, parintii fac sacrificii pentru a-si trimite copiii la scoala. Conceptul de creatie urmareste sa sensibilizeze publicul si sa convinga ca numai prin educatie copiii rromi vor avea o viata normala in societatea romaneasca", afirma Alina Niculescu-Manea, managerul care s-a ocupat de ambele campanii.
Alaturi de Manea, campania "Acordeonul/Inima" a fost conceputa de Craita Coman, copywriter, si Stefan Vasilache, art director. Spotul "Disparitia" a fost realizat de Adela Dan, copywriter, si Adriana Pascan, art director.

Campania Izvorul Alb
McCann/Creative Services a realizat si campania de lansare pentru Izvorul Alb, marca de apa plata din gama Dorna. Spotul este o premiera pentru productia de publicitate din Roma nia pentru ca filmarile s-au desfasurat integral in mediu subacvatic, intr-un bazin special amenajat la studiourile Castel. Datorita presiunii de la 4 metri adancime, a fost nevoie de realizarea unui casting special, spun reprezentantii agentiei. Doi dintre actorii selectati aveau deja antrenament de scufundatori, iar ceilalti au beneficiat de pregatire inaintea filmarilor. Regizorul spotului este Yariv Gaber, cel care a regizat si primul spot Dorna.
ANA MARIA LUCA

×
Subiecte în articol: economic