Furnizorii de servicii de comert online vor fi supravegheati si controlati de catre Autoritatea de Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei, potrivit modificarilor aduse Legii privind comertul electronic.
Furnizarea de servicii ale societatii informationale nu este supusa nici unei autorizari prealabile. Cu toate acestea, societatile care presteaza servicii de comert online trebuie sa puna la dispozitia destinatarilor si autoritatilor informatii despre: numele, domiciliul sau sediul si denumirea furnizorului, numerele de telefon, fax, adresa postala electronica si orice date necesare contactarii furnizorului de servicii in mod direct. Alte date care trebuiesc furnizate sunt numarul de inmatriculare a firmei, codul de inregistrare fiscala, tarifele aferente serviciilor oferite, inclusiv includerea sau neincluderea TVA, includerea sau neincluderea in pret a cheltuielilor de livrare. Toate aceste informatii trebuie afisate intr-o forma clara, vizibila si permanent in interiorul paginii web care ofera serviciile. ANTISPAM. Firmele nu au voie sa timita reclame sau oferte promotionale prin e-mail decat daca destinatarul si-a exprimat in prealabil consimtamantul pentru aceasta. Pentru a fi permise, comunicarile comerciale trebuie sa fie clar identificabile ca atare, sa identifice clar societatea in numele careia sunt facute, sa specifice clar care sunt conditiile care trebuie indeplinite pentru a intra in posesia ofertelor promotionale, reducerilor, premiilor sau cadourilor.Citește pe Antena3.ro