Compania fast-food a precizat că reducerile de personal nu reprezintă o măsură de scădere a costurilor, ci sunt menite să ajute compania să inoveze mai repede și să lucreze mai eficient. Ca parte a reorganizării, compania va deprioritiza și va opri anumite inițiative, potrivit unui memo al lui Kempczinski la nivelul întregii companii. Nu este clar care sunt aceste proiecte.
În prezent, organizația McDonald's este împărțită în trei segmente: SUA, piețele internaționale operate și piețele internaționale licențiate pentru dezvoltare. Compania operează în 119 piețe din întreaga lume.
În plus, McDonald's a declarat vineri că va accelera planurile de dezvoltare a noilor restaurante.
"Trebuie să accelerăm ritmul deschiderii restaurantelor noastre pentru a capta pe deplin cererea crescută pe care am determinat-o în ultimii ani", a declarat Kempczinski în nota de serviciu.
McDonald's nu a publicat anterior o prognoză cu privire la numărul de restaurante noi pe care intenționează să le construiască în 2023, dar compania a declarat în noiembrie că noile unități vor contribui cu aproximativ 1,5% la creșterea vânzărilor la nivelul întregului sistem în 2022.
Compania nu a decis încă câte restaurante noi va construi și nici câte locuri de muncă vor fi eliminate în cadrul reorganizării. Kempczinski a declarat că firma va finaliza și va începe să comunice deciziile privind disponibilizările până la 3 aprilie.
Kempczinski a anunțat, de asemenea, o serie de promovări interne, începând cu 1 februarie, pentru a ajuta compania să își pună în aplicare noua strategie.
(sursa: Mediafax)