x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie România, un brand de 216 miliarde de dolari

România, un brand de 216 miliarde de dolari

de Adrian Stoica    |    14 Oct 2019   •   12:51
România, un brand de 216 miliarde de dolari
Sursa foto: Karina Knapek/Intact Images

Valoarea brandului România a scăzut  cu 3%, până la 216 miliarde de dolari, în clasamentul Brand Finance Nation Brands 2019, dar forţa acestuia se îmbunătăţeşte de la 59 de puncte, în 2018, la 62,7 puncte din 100, ceea ce duce la o actualizare a ratingului de la A la A plus. În acest an, regiunea Europei Centrale şi de Est deţine 9 din primele 20 de branduri naţionale cu cea mai rapidă îmbunătăţire în ceea ce priveşte soliditatea. Anual, Brand Finance evaluează soliditatea brandurilor naţionale, determinată de performanţa datelor din trei domenii cheie: investiţii, societate, bunuri şi servicii.

 

Singapore şi-a păstrat titlul de cel mai puternic brand naţional din lume, câştigând un rating de elită AAA plus şi un scor BSI de 90,5 de puncte din 100.

 

Deşi în scădere uşoară faţă de 2018, Singapore este singura naţiune din clasament care a înregistrat un BSI (Brand Strength Index - măsoară eficacitatea performanţei unui brand în raport cu competiţia) de peste 90. În fiecare an, compania de consultanţă şi evaluare de brand Brand Finance evaluează cele mai mari 5.000 de branduri globale. Primele 100 dintre acestea sunt incluse în clasamentul Brand Finance Nation Brands.

×