Felicitari, agende, prime de Craciun, tichete de cadouri, petreceri pentru angajati, pom sI Mos Craciun pentru copii acestora. Cheltuielile companiilor pentru aceste evenimente ajung pana la 5-600 de lei pe angajat, iar castigurile magazinelor si restaurantelor, pe masura.
AFACERI DE IARNA
Felicitari, agende, prime, tichete de cadouri, petreceri pentru angajati, pom si Mos Craciun pentru copiii acestora. Cheltuielile companiilor pentru aceste evenimente ajung pana la 500-600 de lei pe angajat, iar castigurile magazinelor si restaurantelor,
pe masura.
Companiile opteaza pentru solutii din ce in ce mai diversificate prin care sa isi recompenseze angajatii cu ocazia Sarbatorilor. In functie de buget, unele firme ofera doar o simpla felicitare, in timp ce altele investesc sume importante in evenimente festive si atentii pentru salariati.
LA RESTAURANT. Petrecerile si mesele festive organizate de firme au devenit o obisnuinta de Sarbatori, astfel ca in decembrie restaurantele si salile hotelurilor sunt luate cu asalt de companii. "Unele firme fac rezervari, cu doua luni inainte, iar altele, cu o saptamana", spune Otilia Demian, director de vanzari la Hotelul Golden Tulip Times. Ea a precizat ca pana in prezent la hotel se organizeaza 10-15 evenimente de acest tip cu ocazia Sarbatorilor, insa numarul solicitarilor a fost mai mare. Pachetul oferit de Golden Tulip Times cuprinde un meniu (bufet sau set meniu) si bauturi, la preturi ce variaza intre 22 si 27 de euro de persoana. "Cu siguranta aceste evenimente sunt profitabile; fiind primul an de la deschiderea hotelului, intentionam sa dezvoltam acest tip de evenimente", spune Otilia Demian.
LUNA DE FOC. Petrecerile de sfarsit de an sunt adevarata mana cereasca pentru restaurante. "Luna decembrie este una de foc. Organizam cate doua-trei petreceri pe zi, iar volumul de activitate creste cu 100%", spune Catalina Kraus, PR manager la Restaurantul Best Chef. Firmele nu se zgarcesc deloc la petrecerile de sfarsit de an. "Organizam in special petreceri de firma la care sunt invitati toti salariatii, de la sofer pana la directorul general. Unele firme aleg sa-si invite si partenerii de afaceri apropiati. De regula, participa intre 100 si 250 de invitati", spune Kraus. Si cum pretul unui pachet este de 40-50 de euro de persoana, in functie de mancarea, bauturile si aranjamentele speciale alese, o petrecere la cheie aduce incasari de 7.000-8.000 de euro. "Meniul se serveste sub forma de bufet suedez, la categoria deserturi, cozonacul este nelipsit. Locatia petrecerii este decorata cu baloane si aranjamente florale de Craciun", adauga Kraus.
PRIME. Aproape toate firmele isi recompenseaza
intr-un fel sau altul salariatii la sfarsit de an. "Alcatel organizeaza petreceri de Craciun pentru angajati atat in Timisoara, cat si in Bucuresti. Totodata, firma acorda premii anuale angajatilor", spune Angelica Procopie, director de resurse umane la Alcatel Romania SA. Alte companii ofera salariatilor bonusuri dupa cat de mult a muncit fiecare. "Ca in fiecare an, cu ocazia Sarbatorilor de iarna, ALTEX pregateste pentru angajatii sai primele de Craciun. In plus, angajatii vor primi si bonusuri de performanta, acestea fiind acordate in functie de rezultatele obtinute", ne-au declarat reprezentantii ALTEX.
Citește pe Antena3.ro
"Organizam petreceri de firma la care sunt invitati toti salariatii, de la sofer pana la directorul general. Unele firme aleg sa-si invite si partenerii de afaceri apropiati" - Catalina Kraus, PR manager la Restaurantul Best Chef
Bani din pachete de Sarbatori
SIMBOL. Atentii pentru salariati si partenerii de afaceri |
"Vanzarile de Mos Craciun sunt practic incheiate. Incasarile din aceste actiuni reprezinta cam cat cele dintr-o zi obisnuita de decembrie" - Anca Bacan, manager de vanzari la Selgros Baneasa.