x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Senior Voyage, primul brand românesc în Europa

Senior Voyage, primul brand românesc în Europa

01 Mar 2012   •   21:00
Senior Voyage, primul brand românesc în Europa

Din acest an, romanii au acces la vacante mai ieftine cu ajutorul turistilor europeni. Christi­an Tour, cel mai mare turoperator de curse charter din Romania, a creat Senior Voyage, primul brand romanesc de vacante adresat persoanelor trecute de 55 de ani. Senior Voyage e o marca inregistrata la nivelul Batranului Continent si se bucura de succes in Cehia, Bulga­ria sau Grecia.

Pasul facut de Christian Tour pare surprin­za­tor pentru mediul romanesc de turism, confruntat in ultimii ani cu destule dificultati. Cristian Pandel, managerul agentiei, considera insa ca extinderea pe pietele externe ii consolideaza in primul rand pozitia pe Romania: 'Ne-am dezvoltat urmand principiul: volumul mare de turisti atrage dupa sine un volum si mai mare. Cu cat operezi mai multe locuri, cu atat obtii reduceri mai mari de la hoteluri, companii aeriene, operatori locali etc. Anul trecut am atins un total de 100.000 de turisti si vanzari de aproape 30 de milioane de euro. Aceste volu­me ne-au permis sa avem preturi foarte bune pe toate destinatiile operate de noi si ne-am hotarat sa extindem agentia in Europa, prin intermediul Pegas Holidays'.

Cei care pleaca in vacanta au certitudinea unui pret foarte bun si primesc prin intermediul Senior Voyage un card de fidelitate Christian Tour, in baza caruia se bucura de mai multe facilitati. In functie de destinatie, primesc gratuit excursii optionale, mese, prioritate la imbarcare, discount-uri etc.

×
Subiecte în articol: economia