x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Udrea cumpără servicii de management pentru promovarea brandului.

Udrea cumpără servicii de management pentru promovarea brandului.

de Elena Stan    |    26 Mai 2011   •   10:18

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT), condus de Elena Udrea, a lansat licitatia publica pentru achizitia serviciilor de management de proiect pentru coordonarea activitatilor de promovare a brandului de turism al Romaniei, contract in valoare de 760.000 de euro fara TVA (circa un milion de euro cu TVA). Durata contractului este de trei ani de la data semnarii. "Pentru o perioada de 3 ani, bugetul total alocat acestor activitati (inclusiv cumpararea de media) va fi de 72 milioane Euro", potrivit caietului de sarcini.Contractul va fi finantat din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional - Axa Prioritara 5, potrivit anuntului postat pe Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).

Selectia operatorilor economici se va face in doua etape. Prima etapa va fi una de depunere a candidaturilor si de selectare a candidatilor calificati, prin aplicarea criteriilor prevazute in documentatia de atribuire, in care vor fi alesi minimum cinci candidati, iar cea de-a doua va fi una de evaluare din punct de vedere financiar a ofertelor care vor fi depuse de candidatii selectati in prima faza.
"Criteriul de atribuire ales pentru cea de-a doua etapa este pretul cel mai scazut, dupa ce in prima etapa s-au avut in vedere criteriile de selectie tehnico- profesionale. Ofertantii trebuie sa faca dovada unei experiente similare, prin depunerea unui proiect de marketing a carui valoare sa fie egala sau mai mare de 10 milioane de euro. Compania va pune la dispozitia MDRT un manager delegat si o echipa cu experienta in proiecte de marketing", potrivit unui comunicat al MDRT.

Compania selectata in urma licitatiei va crea, dezvolta si implementa planurile anuale de marketing pentru brandul de turism al Romaniei si pentru produsele de turism identificate. Totodata, echipa va coordona derularea tuturor proiectelor de publicitate, din momentul organizarii licitatiilor de selectie pana in momentul incheierii proiectelor respective.

×
Subiecte în articol: brand de turism