Disfuncționalitățile tranzacțiilor efectuate cu cardurile CEC Bank la ATM-uri sau la comercianți au fost remediate.
„Vă informăm că problemele au fost remediate și tranzacțiile cu cardurile CEC Bank funcționează normal atât la nivelul rețelei de ATM-uri, cât și la comercianți. Vă mulțumim pentru înțelegere și le cerem scuze încă o dată clienților noștri pentru disconfortul creat!”, transmite instituția.
Anterior, aceștia anunțaseră că tranzacţiile efectuate cu cardurile CEC Bank la ATM-uri și la comercianți funcţionează cu întreruperi.
Până la remedierea problemelor, clienții au putut efectua operațiuni prin platformele de internet și mobile banking și retrage bani din cont de la ghișeul băncii, fără comision de retragere numerar.
Banca a prelungit programul unităților sale până la ora 17.30.
ȘTIRE INIȚIALĂ Sunt înregistrate disfuncționalități la tranzacțiile efectuate cu cardurile CEC Bank la ATM-uri sau la comercianți.
„În acest moment, tranzacţiile efectuate cu cardurile CEC Bank la ATM-uri și la comercianți funcţionează cu întreruperi, motiv pentru care ne cerem scuze clienților noștri pentru disconfortul creat”, arată instituția.
Până la remedierea problemelor, clienții pot efectua operațiuni prin platformele de internet și mobile banking și pot retrage bani din cont de la ghișeul băncii, fără comision de retragere numerar.
Banca a decis să prelungească programul de astăzi al unităților sale, până la ora 17.30, cu unele excepții. Clienții băncii vor fi informați imediat ce problemele vor fi remediate.