Volksbank Romania a lansat azi o campanie puternica de imagine in urma careia doreste sa se repozitioneze pe piata ca o banca universala ce acorda atentie in egala masura activitatilor de economisire cat si celor de creditare.
Costurile acestei relansari se ridica la 2 milioane euro, din care 200.000 euro au intrat in aranjarea unitatilor si restul in publicitate, adica campania media. Banca a avut o pierdere de noua milioane de euro, in primele opt luni din acest an, conform standardelor romanesti de contabilitate, a declarat presedintele bancii, Johann Lurf. Insa, conform standardelor internationale banca este pe profit cu 1,3 milioane euro, spune acesta.
Campania a urmarit o restructurare din temelii a bancii care a presupus si reducerea de sucursale de la 182 la inceputul anului, la 140, in prezent. " Daca va continua aceasta scadere a numarului, depinde de rezultate. In functie de productie poate sa creasca sau sa scada numarul', a declarat Lucian Cojocaru, vicepresedinte al Volksbank Romania. Acesta a mai precizat ca banca are in prezent 1.343 de angajati la nivelul tarii, fata de 1.400 la inceputul anului, plecarile au fost naturale.