x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri În premieră în România, Intact Media Group introduce QR-Codurile pe TV

În premieră în România, Intact Media Group introduce QR-Codurile pe TV

de Cristiana Stamatescu    |    17 Apr 2011   •   13:27

Intact Media Group inoveaza piata TV din Romania prin lansarea primei campanii de integrare de QR-Codes. Incepand cu data de 18 Aprilie 2011, primul post TV din Romania care implementeaza sistemul de QR Media Network - "mobile tagging” este Antena 1. Campania "Scanezi si Castigi!” porneste la Antena1 in emisiunea "Neatza cu Razvan si Dani”.

QR-Code (Quick Response: raspuns rapid) este un cod matrice creat in 1994 de catre compania japoneza Denso Wave, ce poate descifra instantaneu de pe un ecran orice informatie incorporata in el. Fiind considerat un bun instrument de promovare neconventionala, multe companii din Japonia, Europa si America folosesc deja de ani buni QR codul in reclame. Astfel, consumatorii pot accesa usor si rapid informatii suplimentare despre anumite produse sau promotii prin intermediul telefoanelor mobile.

Solutia este dezvoltata de Open Media Network, o companie a Grupului Intact, care  va lansa in aceasta saptamana campania de informare si utilizare a QR cod-urilor.  Telespectatorii au de acum sansa de a obtine informatii despre un concurs, un produs sau o promotie doar prin scanarea codului afisat pe ecranul televizorului.

"Marile companii cauta mereu idei de promovare inedite si inovatoare pentru a ajunge cat mai aproape de consumatori si pentru a ii fideliza, intr-o industrie saturata de traditionalele reclame TV, sau de panourile publicitare ce au impanzit orasele. Cu ajutorul telefonului mobil, QR code-urile creeaza o legatura directa intre TV, mediul online si cel offline, oferind astfel un grad mai mare de interactivitate. Prin implementarea codurilor QR la TV, telespectatorii vor petrece mai mult timp in compania unui brand. Aceasta tehnologie va revolutiona strategiile companiilor media. Conceptul "scan2buy” va face din QR-code cel mai atractiv si facil instrument de informare, promovare si vanzare directa”, declara Radu Pop, CIO Open Media Network.

Pentru a experimenta aceasta platforma este necesara detinerea unui telefon mobil de tip "smart phone”, cu acces la internet. Dupa instalarea programului de citire, disponibil gratuit la http://www.beetagg.com/, tot ce ramane de facut este urmarirea emisiunilor ce vor insera campanii QR-code si scanarea acestora.

Despre Open Media Network

Open Media Network, parte a Intact Media Group, reprezinta prima initiativa a grupului de dezvoltare pe zona de new media. Compania proiecteaza si integreaza solutii interactive si servicii de media marketing si advertising ( TV, PC/Online & Mobile), campanii de tip one-stop-shop adresate agentiilor si grupurilor media.  (http://www.omn.ro)

Despre Intact Media Group

Intact Media Group reprezinta cea mai importanta platforma media din România. Trustul ofera publicului larg si comunitatii B2B continut de calitate, cu relevanta locala, creat si dezvoltat de o echipa de profesionisti. Fondat în 1991, Intact Media Group a construit un portfoliu puternic de marci  în televiziune, presă scrisă, radio, online şi producţie.

×
Subiecte în articol: intact media group open media network