INTACT Media Group anunta lansarea platformei media integrate Income, care se va adresa intregului mediu de afaceri, cu declinare in print, online, TV & radio. Conceptul multiplatforma debuteaza astazi, prin evenimentul "Business Innovator", pe tema inovatiei in afaceri. Income Magazine va aparea pe piata joi, 26 aprilie, fiind o aparitie saptamanala, glossy, vizand sfera de business, tinta fiind afacerile mici si mijlocii, top si middle management, proprietari de business-uri sau viitori antreprenori.
Din 28 aprilie, in fiecare sambata, INCOME se va declina tv, incepand cu ora 13.00, la Antena 3, si radio, la Europa FM, de la ora 09.30. Productia de televiziune este prezentata de Sorin Barariu, iar cea radiofonica il are la microfon pe Iorgu Ianosi. Temele abordate in cele doua emisiuni se sincronizeaza cu continutul revistei si al portalului de business, dar vor fi dezvoltate, conform oportunitatilor oferite de fiecare suport media.
Portalul de business, www.incomemagazine.ro va include si extinde continutul generat de revista si emisiuni, oferind informatie la zi, abordata contextualizat, cu atitudine, cu prezenta umana si dinamica data de actualitate.
Elena Cristian este redactorul sef al publicatiei INCOME: "In perioade de crize se nasc inventiile, descoperirile si marile strategii, spunea Albert Einstein. Noi am descoperit ce lipsea in presa de business si am inventat un produs privind in perspectiva, anticipand nevoile cititorilor nostri. Income Magazine este mai mult decat o revista, este o platforma completa, unica in peisajul presei romanesti."
Managerul de proiect este Adrian Ursu, director de integrare editoriala in Intact Media Group, care declara: “Bucuria mea de a regasi hartia tiparita - foarte bine tiparita, as spune chiar - in revista saptamanala care face parte din platforma Income sper sa o impartaseasca foarte multi dintre cei care uneori au nevoie sa simta cuvintele intre degete, nu doar sa le auda sau sa le culeaga de pe display-uri megapixelate. Tot proiectul Income e o provocare intelectuala si cred ca aceasta va fi una dintre sansele sale de succes'.
Intact Media Group ajunge astazi la peste 10 milioane de romani, printr-un un portfoliu puternic de brand-uri de referinta in televiziune, presa scrisa, radio, online si productie, printre care Antena1, Antena3, Jurnalul National, Radio ZU sau gsp.ro.