x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Investitii Schimbări majore la Mega Image, după cea mai recentă fuziune

Schimbări majore la Mega Image, după cea mai recentă fuziune

21 Mar 2016   •   18:19
Schimbări majore la Mega Image, după cea mai recentă fuziune
Sursa foto: economica.net

Acționarii retailerilor Ahold şi Delhaize, grupul belgian care operează în România lanţul de supermarketuri Mega Image şi cel de magazine de proximitate Shop&Go, au aprobat săptămâna trecută, pe 15 martie, fuziunea anunţată de cele două părţi încă din iulie 2015.

Este vorba despre comasarea a doi giganţi ai comerţului internaţional cu operaţiuni atât în Europa cât şi în SUA, în urma unei tranzacţii evaluate pe baza cotaţiilor bursiere a acțiunilor celor două companii pe NYSE la 9,32 miliarde de euro, potrivit economica.net.

Noua entitate creată, denumită Ahold Delhaize, va fi deținut în proporţie de 61% de către acționarii Ahold, iar restul de către acționariu actuali ai Delhaize cu efecte asupra tuturor pieţelor în care cele două companii sau numai una dintre ele operează.

Potrivit informaţiilor furnizate de cele două companii, fuziunea se va finaliza la jumătatea acestui, după care cele două entităţi reunite vor decide strategiile de urmat, infomrează .

Oficial, acest lucru va presupune pentru consumatorii finali "o ofertă îmbunătăţită", un număr mai mare de produse comercializate şi servicii la preţuri competitive, mai multe articole comercializate sub brandurile proprii, mai multe formate de magazine, accesul mai facil la comerţul online cu ajutorul punctelor de livrare sau servicii precum livrarea la domiciliu.

Până acum, strategia Mega Image a fost de a-şi securiza cu brandurile sale toate cartierele importante ale Bucureştiului, după care a intrat treptat şi în judeţul Ilfov acolo unde au migrat mulţi bucureşteni, dar şi în oraşe dezvoltate precum  Constanţa, Ploieşti, Braşov sau localităţi mai mici unde comerţul modern nu exista. Mega Image are, de asemenea, o politică agresivă şi în ceea ce priveşte mărcile private, fiind singurul retailer internaţional care a decis să creeze un brand de magazine dedicat exclusiv produselor cu specific românesc- Gusturi Româneşti.

 

×
Subiecte în articol: mega image fuziune