x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Jurnalismul de date, like-urile fermecate si audientele TV ale verii, in noul numar The Industry

Jurnalismul de date, like-urile fermecate si audientele TV ale verii, in noul numar The Industry

19 Sep 2012   •   15:03

Cel de-al treisprezecelea numar The Industry pare a fi urmarit de ghinion doar din perspectiva vinzatorilor de like-uri. Vlad Ursulean construieste un personaj fictiv si porneste la cumparat de like-uri, cu un rezultat fabulos dinspre…continentul asiatic. Iulian Comanescu descifreaza hatisurile jurnalismului de date, facind uz de case study-uri, tool-uri si storytellers. Tot Comanescu scrie despre strategiile media ale unei toamne dominate de entertainment si politica. Prietenul Stefan Mako vorbeste de asta data pe graiul lui, intr-o analiza a publicatiilor de limba maghiara, in timp ce un nou prieten, Victor Ilie, face un reportaj despre vinzatorii de ziare din tren. Marius Dragomir a acceptat sa prezinte in premiera un studiu mondial asupra stadiului digitalizarii, iar audientele TV ale verii reveleaza cel mai nou si de temut competitor. In acelasi numar, Ileana Tomescu vorbeste despre metamorfoza Brand Connection in Brand Programming Netwok, iar barometrul brandurilor masoara marci comerciale, personale si trending topics.


The Industry este o platforma de opinie si analiza media la care contribuie voci pertinente din breasla. Urmarind indeaproape miscarile strategice, achizitiile importante, cifrele relevante, echipele, leaderii si evenimentele, revista reuneste informatia esentiala din industria media. Reamintim celor interesati ca The Industry poate fi procurata prin abonament, iar detaliile se gasesc pe pagina web a revistei, www.theindustry.ro

×