Acest dosar trebuie să conțină următoarele documente:
- Acte necesare la dată angajării:
- actul de identitate, actele de stare civilă,
- certificatele și diplomele care atestă pregătirea profesională ( actele de studii)
- declarație privind persoanele aflate în întreținere și copii după actele de identitate ale acestora
- declarație privind funcția de baza și casă de asigurări de sănătate unde este asigurat
- CV –ul angajatului
- Fișa de aptitudini eliberată de medicul de medicină muncii
- fișa de instruire la angajare privind sănătatea și securitatea în muncă
- Informarea prealabilă la angajare
- Contractul individual de muncă
- Fișa postului
- Declarația angajatului ( dovadă) privind comunicarea regulamentului intern / contractului colectiv de muncă
- Actele adiționale privind încheierea, executarea, suspendarea, modificarea și încetarea contractului individual de muncă
- Cererile angajatului privind zilele de concediu solicitate ( odihnă, fără plata, îngrijitor, etc)
Conform Premium Teaching, întocmirea corectă a dosarului personal al salariatului de către Inspectorul/referentul de resurse umane presupune, înțelegerea și cunoașterea foarte bună a legislației muncii. Datorită deselor modificări ale legislației muncii este recomandat că angajații departamenului de resurse umane să urmeze un curs de Inspector resurse umane pentru a fi la curent cu acestea.
Firma Premium Teaching activează de peste 10 ani pe piață formării profesionale în domeniul resurselor umane. Cursurile sunt autorizate de către Ministerul Muncii și Ministerul Educației, certificatul eliberat având valabilitate la nivelul Uniunii Europene. În funcție de disponibilitatea fiecăruia cursurile se pot organiza atât online cât și la sala de curs din București cu prezența fizică.