x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Piata muncii Conferinţele anuale PRIME România, la cea de-a zecea ediţie: Brand Experience 2013

Conferinţele anuale PRIME România, la cea de-a zecea ediţie: Brand Experience 2013

de Diana Scarlat    |    20 Mar 2013   •   16:18
Conferinţele anuale PRIME România, la cea de-a zecea ediţie:  Brand Experience 2013

Asociaţia studenţească PRIME organizează cea de-a zecea ediţie a Congresului Naţional al Studenţilor la Comunicare, ce va avea loc între 18 şi 20 aprilie, la Biblioteca Naţională a României. Înscrierile se fac pe adresa cnsc.primeromania.ro, până pe 15 aprilie.

Congresul Naţional al Studenţilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME România ce a devenit unul dintre cele mai importante şi cunoscute evenimente ale asociaţiei. CNSC oferă studenţilor oportunitatea de a interacţiona cu cei mai buni specialişti, de a întreba, de a discuta şi de a primi răspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicării.

“Este o ediţie specială pentru noi, în care dorim să celebrăm toate rezultatele frumoase din ultimii nouă ani. De-a lungul timpului, la CNSC, studenţii pasionaţi de comunicare au avut ocazia să intre în contact cu profesioniştii din industrie. I-am avut alături pe Bogdan Naumovici, Adriana Săftoiu, Marin Preda, Alexandru Israil, Andi Moisescu, Mona Segal, Bogdan Theodor Olteanu, Diana Zamfirescu şi mulţi alţi oameni de la care am avut de învăţat”, explică Diana Mălăiaru, organizator CNCS. PRIME România este singura asociaţie de relaţii publice şi comunicare din ţară, care-şi desfăşoară activitatea de 16 ani, prin evenimente pentru studenţii pasionaţi de acest domeniu de activitate. PRIME este o organizaţie prezentă în mai multe ţări europene printre care România, Slovenia, Italia şi Spania.

Tema aleasă pentru ediţia specială de anul acesta este “Brand Experience”, procesul de creare a unei poveşti în jurul unui brand. Prima conferinţă va avea loc pe 18 aprilie, la ora 10:00, şi le va oferi celor prezenţi o experienţă menită să îi  introducă în atmosfera evenimentului. Participanţii vor afla de la specialiştii din domeniu cum poate fi definit conceptul de brand experience, care sunt originile acestuia, cum a apărut în străinătate, dar şi în România şi ce rol are el în crearea unei relaţii între brand şi consumatori”, anunţă organizatorii.

Taxa de participare este de 35 de lei pentru conferinţe şi studii de caz, iar pachetul complet, care include şi accesul la workshop-uri, este de 45 de lei. Indiferent de pachetul ales, taxa include şi  accesul la petrecerea din cea de-a doua zi şi gustarea din pauze.



×