Compania Grivco anunță o nouă etapă în dezvoltarea diviziei de bunuri de larg consum, prin numirea lui Mihai Georgescu în funcția de Vicepreședinte al Grupului.
Mihai Georgescu reprezezintă un nume respectat în zona FMCG, fiind unul dintre cei mai apreciați și longevivi manageri ai industriei respective, aflându-se, încă din 1992, la conducerea operațiunilor Wrigley în România. În cei 21 de ani la cârma companiei, a ocupat, pe rând, funcția de Country Manager Wrigley România (1992-2001), Country Manager Wrigley Polonia (2001-2004) și Managing Director Wrigley Balkan East (2004-2013). Sub conducerea sa, operațiunile locale ale companiei americane au cunoscut o expansiune și un profit notabil, consolidând poziția Wrigley atât pe piața din România, cât și în țările învecinate, ca lider absolut pe segmentul respectiv de business.
În rolul de Vicepreședinte Grivco, Mihai Georgescu va coordona strategia și dezvoltarea zonei de bunuri de larg consum a Grupului și va valorifica potențialul de business al brandurilor cheie.
Holding-ul Grivco reprezintă o importantă platformă de business românească, fiind format din companii cu profiluri diferite, printre care producție, agricultură sau media, din portofoliul său făcând parte Intact Media Group.