Anul trecut, cand agentiile intrau in vacanta de iarna, Seed primea felicitari pentru castigarea unui pitch. De atunci am parcurs cu echipa Austral toate etapele si am ajuns impreuna la ideea ca ceea ce ii reprezinta este amprenta. Motorul oricarui business pleaca de la semnarea unui contract cu un angajat, furnizor sau client. Iar pentru asta ai nevoie de stiinta si de produse de papetarie: hartie si pix.
“Prima generatie de branduri corporatiste romanesti se afla la varsta majoratului. Austral a parcurs un drum plin de provocari, incercari de afirmare, parteneriate care ofera incredere in piata si castiga respect in fata clientilor. Noi i-am ascultat, analizat si le-am articulat pozitionarea intr-o platforma de brand graitoare graitoare: Austral si-a lasat amprenta asupra business-ului romanesc” spune Dochita Zenoveiov, Managing Director, Seed Consultants.
Ideea amprentei a generat un intreg limbaj vizual care s-a tradus pe materialele de trade marketing (catalogul anual, promotiile lunare), pe materialele aniversare (brosura si filmul aniversar), precum si in materialele de comunicare interna plecand de la testimonialele angajatilor.
“20 de ani de business, 20 de ani de momente speciale pentru toti cei care si-au pus amprenta asupra brandului Austral si pe care ne-am dorit sa le celebram printr-o identitate noua, pe masura acestei aniversari. Rezultatul la care am ajuns impreuna cu Seed Consultants a fost o identitate care ne reprezinta si care a reusit sa sumarizeze conceptual si vizual doua decenii de pasiune pentru lucruri bine facute” spune Monica Dona, liderul proiectului de branding aniversar din partea Austral.
Seed Consultants este singura agentie de branding Romania cu un partener de talie mondiala, Landor Associates. Seed cultiva branduri romanesti seducatoare mici, medii si mari: Austral, Petrom, Radio Zu, Aliphia, Ciserom, Ecokit, Careless Beauty, Silver Mountain, Gazeta Sporturilor, VIP Air, Galador, Agrofam, Angst, Vulping, Final Distribution, Novatik, Scandia Food.