Grupul City Grill, cea mai mare companie din industria ospitalității cu capital 100% românesc și cel mai important jucător de pe piața restaurantelor, oferă unele dintre cele mai atractive programe de pregătire și motivare pentru angajații săi. Cursurile de calificare oferite gratuit de Grupul City Grill sunt acreditate în Uniunea Europeană.
Un post de ospătar, respectiv de chelneriță în cadrul unuia dintre restaurantele City Grill, poate fi începutul unei cariere în industria ospitalității, care se va concretiza mai târziu în director de restaurant. Orice nou angajat trece printr-o perioadă de pregătire, participând la cursul de vânzări, ca parte esențială din procesul de instruire obligatoriu. La acest curs, angajații învață tehnici de vânzare specifice din industria ospitalității.
Un alt proiect început în anul 2015 a fost organizarea cursurilor de Limba Engleză pentru angajații care interacționează cu oaspeții străini, prezenți în număr din ce în ce mai mare în locațiile grupului. Cursurile sunt structurate pe niveluri diferite, în funcție de postul pe care îl deține angajatul în cadrul locației și de nivelul de interacțiune cu oaspeții străini.
“Încrederea este una dintre valorile companiei, de aceea noi nu punem niciun angajat să semneze un acord de confidențialitate pentru faptul că îi asigurăm training. Ne dorim ca toți angajații care trec prin aceste sesiuni de pregătire să rămână la noi, dar chiar dacă unii pleacă, ei vor rămâne tot în industrie și, automat, nivelul serviciilor va crește”, a declarat Dragoș Petrescu, CEO al Grupului City Grill.
Pe lângă salariile motivante, angajații sunt stimulați să participe la concursuri la care câștigătorii sunt recompensați cu bonusuri financiare, lunar, cu un weekend la munte sau la mare, semestrial, și o excursie la Viena, anual.
Tinerii și tinerele care doresc să învețe tainele bucătăriei pot urma gratuit cursurile Academiei City Grill
Academia City Grill, unul dintre cele mai importante proiecte ale grupului, se află la a treia generație de “Chef’s” care au parcurs cursurile sub îndrumarea lui Dan Tonescu, Training & Development Chef.
Durata de pregătire este de patru luni și indiferent de nivelul de pregătire al cursanților, aceștia încep cu “abecedarul” gastronomic – de la modul de tăiere și preparare a legumelor, până la prepararea cărnurilor, a peștelui, a fructelor de mare sau a unui desert care să complimenteze o masă.
Grupul City Grill are în prezent în portofoliu șapte branduri – restaurantele City Grill, Trattoria Buongiorno, Hanu’ Berarilor, Caru’ cu Bere, Pescaruș, Hanu’ lui Manuc și cafenelele City Grill, precum și 16 locații.