Numarul 9 al The Industry - revista dedicata profesionistilor din media, dar ci celor care sunt interesati de evenimente importate care au loc in acest domeniu - este proaspat iesit din tipar si va ajunge in cel mai scurt timp in cutiile postale ale abonatilor. "Televiziunea in cifre' este articolul la care face referire coperta si in care se demonteaza o multime de prejudecati, printre care si aceea ca internetul dauneaza televiziunii. "Romania fara ziare' este un reportaj semnat de Vlad Ursulean, care a dorit sa vada cati dintre locuitorii zonelor rurale mai citesc ziare. Peripetiile si concluziile pot fi lecturate in revista "The Industry'. Ce impact va avea, pe piata romaneasca, imprumul de 300 de milioane de dolari pe care proprietarul american al televiziunilor Pro l-a facut la Time Warner si care sunt cele mai recente trenduri TV sunt alte subiecte abordate in cel mai recent numar al revistei. "Credeti ca televiziunea moare din cauza Internetului? Fals, fiindca cele doua tipuri de consum sunt complementare si nu alternative. Credeti ca serialele americane gen CSI sau Desperate Housewives sunt cele mai populare in toata lumea? Ei, bine, nu', afirma redactorul sef al revistei, Iulian Comanescu, in articolul "Televiziunea in cifre', in care se aduc dovezi in sprijinul acestor afirmatii.
Amatorii pot intra in posesia publicatiei prin abonament (amanunte la www.theindustry.ro) sau achizitionand-o de la Carturesti Verona.
The Industry este o revista de media adresata profesionistilor si pasionatilor acestui business. Urmarind indeaproape miscarile strategice, achizitiile importante, cifrele relevante, echipele, leaderii si evenimentele, revista reuneste informatia esentiala din industria media. The Industry is powered by Intact Media Group.