Snap Inc., compania care deține aplicația de mesagerie Snapchat, a depășit așteptările Wall Street în ceea ce privește veniturile și creșterea numărului de utilizatori pentru al treilea trimestru, raportând o creștere de 15% a veniturilor, până la 1,37 miliarde de dolari.
Totodată, Snap a anunțat un program de răscumpărare de acțiuni în valoare de 500 de milioane de dolari. În ciuda competiției acerbe cu platforme mai mari, cum ar fi Facebook și Instagram, Snap a reușit să atragă noi agenți de publicitate prin îmbunătățiri ale funcțiilor de anunțuri bazate pe învățare automată, care au sporit eficiența în targetarea utilizatorilor.
Numărul zilnic de utilizatori activi ai Snapchat a ajuns la 443 de milioane, cu 9% mai mare decât în aceeași perioadă a anului trecut și peste estimările analiștilor de 441 de milioane. Snap estimează venituri între 1,51 și 1,56 miliarde de dolari pentru ultimul trimestru al anului, perioadă crucială datorită cheltuielilor semnificative ale mărcilor în campaniile publicitare de sărbători.
Deși veniturile Snap continuă să fie impulsionate de publicitatea digitală, cererea a scăzut recent din partea marilor companii, conform unei scrisori adresate acționarilor.
(sursa: Mediafax)