A aparut al unsprezecelea numar al revistei de media The Industry, doldora de opinii cu condei si analize pertinente. Vlad Ursulean face o incursiune printre titlurile presei din ultimii 20 de ani, vorbind despre titlangii si chemare jurnalistica: "In anii ’90, imediat dupa cucerirea libertatii, gazetarii romani nu prea stiau ce-i ala jurnalism, dar titlurile lor scoteau fantasticul din realitatea dezolanta.'
La inceputul lunii iunie, The Industry a pus la bataie o excursie de o saptamina si un full access pass la festivalul Cannes Lions, printr-un concurs in care candidatii au propus un slogan pentru revista. CastigatoareaLaviniaRogojina s-a metamorfozat in vajnic corespondent, povestindu-si intalnirea cu Palais Des Festivals.
Cititorii nostri pot afla audientele pe grupurile media din Romania pe primele saseluni ale anului, in care Intact si CME isi disputa leadershipul pe toate sloturile orare. Puteti vedea cresterile inregistrate de Intact si Kanal D dar si scaderile de partea TVR. Ovidiu Eftmie vorbeste despre cotidianele din provincie, despre tirajul lor surprinzator si modalitatile de supravietuire.
Ana Maria Caia intra in zona fierbinte a reality show-urilor, iar Iulian Comanescu diseca realitatea augumentata. Tot Iulian Comanescu a stat de vorba cu Radu Sigheti, fotojurnalist la Reuters de 22 de ani, trecand prin revolutii, mineriade, teatre de conflict, competitii sportive si experiente memorabile. Numarul unsprezece mai prezinta cartile de vizita a treidintre cei mai bine cotati art directori de publicitate, precum si povesti din culisele reality-urilor romanesti, relatate de StefanMako.