x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri X Factor pe internet

X Factor pe internet

21 Sep 2011   •   21:00

X Factor Romania se numara prin­tre cele mai active branduri din mediul online autohton. Romanii au urmarit in numar foarte mare emisiunea, live, pe site-ul show-ului, in cele doua zile in care a fost di­fu­za­ta. Mai mult decat atat, telespecta­to­rii au comentat in timp real prestatia concurentilor pe pagina de Facebook a emisiunii. Peste 10.000 de internauti romani au urmarit show-ul in cele doua zile de lansare, iar numarul celor care au fost activi pe pagina de Facebook X Factor a crescut exponential in primul week-end de difuzare X Factor. Acest lu­cru vine nu doar ca o mutare a sfe­rei de interes a tinerilor dinspre tv inspre mediul online, ci si ca un ras­puns al demersurilor facute de An­te­na 1 de a se promova in mediul online si a fi un brand activ in social media.

5.074 utilizatori unici au urmarit sambata, 17 septembrie, prima edi­tie a supershow-ului X Factor, in vre­me ce duminica, la cea de-a doua edi­tie, numarul lor a ajuns la 6.096. Lansarea X Factor a dus la o crestere a traficului pe site-ul emisiunii, pe www.a1.ro, dar si a fanilor de pe pagina de Facebook X Factor Romania, apropiindu-se de top 10 pagini de Facebook din categoria TV in Romania, conform facebrands.ro. In decursul ultimei luni, intre 15 august si 18 septembrie, www.xfactor.a1.ro a inregistrat 143.541 de vizitatori unici, dintre care 26, 646 numai duminica, 18 septembrie, ziua in care s-a difuzat cea de-a doua editie X Factor. O crestere considerabila a inregistrat si numarul fanilor de pe pagina de Facebook a show-ului. In cele doua zile de difuzare a emisiunii, numarul fanilor a crescut cu peste 2.000, fanpege-ul X Factor Romania insu­mand acum, la mai putin de o ju­ma­tate de an de la lansare, 26.475 de fani. In ultima luna, pagina X Fac­tor Romania a inregistrat o cres­te­re de 35,5 % in ceea ce priveste numarul de fani.

Mai mult decat atat, fanii au comentat in timp real pe pagina de Facebook prestatia concurentilor. Pe 17 si 18 septembrie – pagina de Facebook X Factor a primit peste 8.000 de comentarii si "like"-uri pe wall, de 30 de ori mai mult decat week-end-urile anterioare.

×