Funcţionarul public. Nu inţelege nimic, dar mă inţelege pe mine. Nu are nume, pentru că e funcţionar public....Nu are soluţii, nu are respect... nu are nimic.
Stimate Domnule Ministru de Finante,
Vă scriu privind imposibilitatea de a contacta o instituţie a statului care ar trebui să fie in serviciul cetăţenilor şi nu să-i batjcorească tratăndu-i cu cea mai mare indiferenţă şi lipsă de respect.
Nici unul dintre urmatoarele numere de contact de pe un site oficial al ANRP http://www.anrp.gov.ro/html /contact.html (instituţie care este in subordinea Ministerului de Finanţe, după cum mi s-a comunicat de către centralista Palatului Victoria - deşi pe site-ul ANRP apare Canceleria Primului Ministru) - nu poate fi contactat.
Â
Asta nici măcar din sediul instituţiei sau incercănd ore in şir, zile in şir, săptămăni in şir, Explicaţia consilierului: "Da, ştim, dar nu avem ce să facem, nimeni nu răspunde". In plus, nimeni dintre consilierii cu rol de "consiliere" privind diferitele probleme ale omului de rănd nu e in stare să iţi ofere cea mai simplă lămurire. Â
Â
Acestea ar fi problemele generale. In ceea ce priveşte problema mea, a omului de rănd, se pare că nimeni nu imi poate explica de ce nu se face plata celei de-a doua tranşe de despăgubiri, in condiţiile in care, conform legii, ultima zi de plată este 31 decembrie 2007 (prima tranşă s-a plătit in 2 octombrie 2006). Plata se face in doi ani consecutivi de la hotărăre. Menţionez DOSARUL ESTE COMPLET, VERIFICAT, PROPUS PENTRU PLATA. Legea in discuţie: Legea nr.290 din 27 iunie 2003 pentru promulgarea Legii privind acordarea de despăgubiri sau compensaţii cetăţenilor romăni pentru bunurile proprietate a acestora, sechestrate, reţinute sau rămase in Basarabia, Bucovina de Nord şi Ţinutul Herţa, ca urmare a stării de război şi a aplicării Tratatului de Pace intre Romănia şi Puterile Aliate şi Asociate, semnat la Paris la 10 februarie 1947.
Â
Consilierul respectiv mi-a spus că a propus plata dar că nu poate verifica dacă cumva nu s-a greşit contul sau alte detalii financiare care m-ar fi putut impiedica să primesc banii. Totodata nu imi poate garanta că vor intra in cont banii anul acesta. Conform legii, nu imi poate explica nici o procedură pe care, ca şi cetăţean al Romăniei, am dreptul să o ştiu, "Nu inţelege nimic, dar mă inţelege pe mine". Nu are nume pentru că e funcţionar public......nu are soluţii, nu are respect, nu are nimic.... Iar vicepreşedintele Remus Baciu citeste ziarul, supervizănd activitatea tuturor consilierilor... dar nu dă audienţe.
Asta e o scurtă poveste ....
Vă rog răspundeţi-mi şi indicaţi-mi un număr de telefon unde pot vorbi cu cineva competent .E dreptul meu ca in spaţiul acordat audienţelor telefonice să-mi răspundă cineva la telefon. Acest email este capătul răbdăriii Răspundeţi-mi vă rog sau imi voi exprima opinia public (să mă asculte cineva) din moment ce, celor cărora le-am acordat credit nici măcar nu se sinchisesc să răspundă unui simplu telefon zile, săptămăni in spaţiul acordat cetăţeanului.
Nu cred că undeva in Europa asta, in care am intrat, "omul de rănd " este astfel tratat.
Oana Neagu
Vă scriu privind imposibilitatea de a contacta o instituţie a statului care ar trebui să fie in serviciul cetăţenilor şi nu să-i batjcorească tratăndu-i cu cea mai mare indiferenţă şi lipsă de respect.
Nici unul dintre urmatoarele numere de contact de pe un site oficial al ANRP http://www.anrp.gov.ro/html /contact.html (instituţie care este in subordinea Ministerului de Finanţe, după cum mi s-a comunicat de către centralista Palatului Victoria - deşi pe site-ul ANRP apare Canceleria Primului Ministru) - nu poate fi contactat.
Â
Asta nici măcar din sediul instituţiei sau incercănd ore in şir, zile in şir, săptămăni in şir, Explicaţia consilierului: "Da, ştim, dar nu avem ce să facem, nimeni nu răspunde". In plus, nimeni dintre consilierii cu rol de "consiliere" privind diferitele probleme ale omului de rănd nu e in stare să iţi ofere cea mai simplă lămurire. Â
Â
Acestea ar fi problemele generale. In ceea ce priveşte problema mea, a omului de rănd, se pare că nimeni nu imi poate explica de ce nu se face plata celei de-a doua tranşe de despăgubiri, in condiţiile in care, conform legii, ultima zi de plată este 31 decembrie 2007 (prima tranşă s-a plătit in 2 octombrie 2006). Plata se face in doi ani consecutivi de la hotărăre. Menţionez DOSARUL ESTE COMPLET, VERIFICAT, PROPUS PENTRU PLATA. Legea in discuţie: Legea nr.290 din 27 iunie 2003 pentru promulgarea Legii privind acordarea de despăgubiri sau compensaţii cetăţenilor romăni pentru bunurile proprietate a acestora, sechestrate, reţinute sau rămase in Basarabia, Bucovina de Nord şi Ţinutul Herţa, ca urmare a stării de război şi a aplicării Tratatului de Pace intre Romănia şi Puterile Aliate şi Asociate, semnat la Paris la 10 februarie 1947.
Â
Consilierul respectiv mi-a spus că a propus plata dar că nu poate verifica dacă cumva nu s-a greşit contul sau alte detalii financiare care m-ar fi putut impiedica să primesc banii. Totodata nu imi poate garanta că vor intra in cont banii anul acesta. Conform legii, nu imi poate explica nici o procedură pe care, ca şi cetăţean al Romăniei, am dreptul să o ştiu, "Nu inţelege nimic, dar mă inţelege pe mine". Nu are nume pentru că e funcţionar public......nu are soluţii, nu are respect, nu are nimic.... Iar vicepreşedintele Remus Baciu citeste ziarul, supervizănd activitatea tuturor consilierilor... dar nu dă audienţe.
Asta e o scurtă poveste ....
Vă rog răspundeţi-mi şi indicaţi-mi un număr de telefon unde pot vorbi cu cineva competent .E dreptul meu ca in spaţiul acordat audienţelor telefonice să-mi răspundă cineva la telefon. Acest email este capătul răbdăriii Răspundeţi-mi vă rog sau imi voi exprima opinia public (să mă asculte cineva) din moment ce, celor cărora le-am acordat credit nici măcar nu se sinchisesc să răspundă unui simplu telefon zile, săptămăni in spaţiul acordat cetăţeanului.
Nu cred că undeva in Europa asta, in care am intrat, "omul de rănd " este astfel tratat.
Oana Neagu
Â
Â
NR: Redactia precizeaza ca materialele publicate in aceasta rubrica sunt primite de la cititori.
In consecinta, responsabilitatea pentru contiinutul acestora apartine in totalitate celor ce s-au exprimat parerile, prin mail, pe adresa cetateanul@jurnalul.ro.
Â
In consecinta, responsabilitatea pentru contiinutul acestora apartine in totalitate celor ce s-au exprimat parerile, prin mail, pe adresa cetateanul@jurnalul.ro.
Â
Citește pe Antena3.ro