Sa-mi explice si mie cineva daca in reclama la Campofrio pretul dat pe mireasa furata este un cos de mezeluri. Pentru ca, daca este asa, atunci "amicul e idiot", iar reclama se ambaleaza cu acelasi celofan imputit in care s-au mai ambalat si altele inaintea ei si pe care mie-mi place sa le numesc, simplu si firesc, "reclame misogine".
LUIZA LUPU - C(RAMPE)
Nu c-as avea ceva cu misoginii. Misoginii ie si ei oameni, ca noi toti. Ma intreb insa cat poti fi de tampit ca sa-ti imaginezi o reclama atat de... de... na, ca m-am enervat si iar mi se-mbulzesc cuvintele si iar imi bolborosesc indescifrabil in cap si iar ma straduiesc sa nu care cumva sa-mi scape o injuratura in paginile inocente ale ziarului.
Cred ca o mireasa care ar afla c-a fost recuperata in schimbul unui cos cu mezeluri nu poate fi decat o mireasa fericita. Fericirea, doamnelor si domnilor, sta ascunsa in cosul cu parizeruri (sic!) si salamuri si in siragul de carnati. Fericirea e atunci cand primesti un cos plin cu colesteroale d-alea naspa, in care aromele "identic naturale" convietuiesc pasnic cu aditivii sintetici si emulgatorii (i-ha!).
Oare ce mireasa o fi mai fericita? Una careia gagicul ii face cadou un colier cu pietre pretioase sau una in care acelasi iubita-su o indoapa cu carnati inotand in grasime? Cred ca asta din urma. Cum de ce? Pentru ca asa, cel putin in viitorul apropiat, o sa stea cat mai departe de taramul groaznic al bucatariei casnice. Asa, o sa aiba si ea timp pentru ea! O sa se poata duce la maica-sa si, in timpul saptamanii, o sa croseteze si ea ciorapi pentru barbata-su (a, ba nu, asta e din alt film!) si, in general, o sa se duca mai des la cosmetica.
Bucataria dauneaza grav sanatatii conjugale. Pentru un cuplu fericit, a se consulta sistematic ghidul urban de tip "7 seri" sau "B24 FUN" care, cu delicatete si entuziasm, te orienteaza catre carciumi una mai misto ca alta.
Citește pe Antena3.ro