Ideea lansării acestui concept, diferit de ceea ce exista până acum, aparţine designerului italian Matilde Durante, angajată a Nusco Grup. "Ne dorim să le oferim clienţilor produse de calitate cu un design foarte variat care să răspundă tuturor exigenţelor. Un brand atât de iubit precum Hello Kitty, cu o imagine actuală şi un stil aparte, este foarte apropiat de valorile grupului Nusco, motiv pentru care am dat curs aceastei idei creative", spune Michele Nusco, CEO Nusco Grup.
Uşile au un design modern, cu finisaje deosebite, adaptate tuturor stilurilor ambientale cărora le pot oferi o notă de stil şi optimism. Colecţia conţine linia din lemn cu aplicaţii şi pentru persoanele mai pretenţioanse lina decorată cu cristale Svarowski. În ceea ce priveşte variantele de culoare şi modalităţile de acoperire a panourilor, uşile pot fi personalizate în funcţie de dorinţa clientului. Tot la alegerea lui rămâne şi poziţionarea şi ipostaza în care personajul va apărea pe uşă.
Noua colecţie poate fi găsită în showroom-ul producătorului din Bucureşti sau în reţeaua de distribuţie a magazinelor Pinum Doors and Windows.