Pornind de la sintagma că "Festivalul redă mândria unei naţiuni", aşa cum aprecia The Telegraph despre ediţia precedentă (septembrie 2009), şi ţinând cont de faptul că prestigiosul eveniment trebuie să fie "elegant, cu stil", graphic designerii Ioana Gheorghiu şi Robert Blaj de la "Artexim" – instituţia responsabilă de Festivalul Enescu – au conceput noua siglă "pornind de la elemente cu care Festivalul a fost identificat în mod recurent în ediţiile trecute". Redesenarea identităţii vizuale a început prin crearea unui nou logo. Celor şase serii de evenimente cuprinse în festival le-au fost asociate şase culori, cu rolul de a informa asupra varietăţii festivalului şi de a genera perceperea lui ca: dinamic, surprinzător, actual. Au fost alese ca elemente componente ale noii sigle portretul lui George Enescu, folosit la ultimele ediţii sub formă de fotografie, acum având un "semn simplificat, uşor recognoscibil ca fiind chipul lui Enescu", şi un "fundal negru", tocmai pentru a obţine "un semn distins, elegant".
Citește pe Antena3.ro