Postul de televiziune Euronews a început astăzi, 25 martie, promovarea Festivalului şi Concursului Internaţional “George Enescu”, care se va desfăşura între 1 şi 25 septembrie. Promovarea va fi asigurată, conform contractului, timp de nouă săptămâni, prin 14 spoturi pe săptămână, vizibilitate online, cât şi prin menţionări speciale în emisiunile “Rendez-vous” şi “Le mag”.
Potrivit organizatorilor Festivalului Enescu, în perioada 1 noiembrie 2010 – 6 februarie 2011, a fost asigurată deja vizibilitatea prestigiosului eveniment prin difuzarea unui număr de 345 de spoturi în reţeaua CNN care acoperă Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. Această campanie a avut şi o componentă online prin bannere pe CNNIntl.com, CNN.com, CNNMoney.com.
Aceste două televiziuni au sprijinit Festivalul Enescu şi în 2009 (ediţia a XIX-a), fiind parteneri media internaţionali “de nădejde”.