x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Cultură Arte Vizuale Publicul tânăr, în creştere la Antene

Publicul tânăr, în creştere la Antene

04 Iun 2013   •   21:55
Publicul tânăr, în creştere la Antene

Televiziunile Intact Media Group înregistrează creşteri pe toate intervalele orare, în luna mai, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut
6.573.000 de telespectatori din mediul urban au vizionat în medie pe zi programele IMG. Media cotei de piaţă în 2013, în Prime Time, este de 18,7, cu 1,2 puncte mai mare decât în 2012. Pentru aceeaşi perioadă, pe targetul All Day, media este de 19,9, cu 1,3 mai mult comparativ cu anul trecut. Aprecieri importante s-au înregistrat şi în Day Time şi Late Fringe. Conform datelor furnizate de Kantar Media, trustul concurent, CME, este în scădere pe cele mai multe dintre intervalele orare analizate.

Creşteri pe toate intervalele orare

Şi pe targetul All Urban, Antenele au înregistrat creşteri pe toate intervalele orare. În Prime-Time, televiziunile Grupului Intact au o medie a cotei de piaţă de 19,8, cu 0,6% mai mult faţă de aceeaşi lună a lui 2012. Cota de piaţă în Whole Day, adică pe un interval de măsurare de 24 de ore, este în creştere, de asemenea, şi plasează Antenele în poziţia de lider. În ceea ce priveşte CME, se poate observa aceeaşi tendinţă descendentă, ca în cazul publicului tânăr. În luna mai a anului curent, televiziunile Intact îşi consolidează poziţia de lider de audienţă în Day Time (7,3 puncte mai mult decât CME) şi Acces (3,4 puncte mai mult decât CME), în rândul publicului din mediul urban. De asemenea, Antenele sunt lider şi în Whole Day şi Late Fringe. 

Performanţe de audienţă
Emisiunile cu cele mai bune performanţe de audienţă în intervalul orar 10:00-16:00 sunt: “Observator 13:00”, “Mireasă pentru fiul meu” şi “În gura presei”.  În Late Fringe, “Un show păcătos”, Ştirile Antenei 3 şi serialele Euforia TV au înregistrat performanţe de audienţă. În intervalul orar al Access, 16:00-19:00, show-urile aflate în topul audienţelor din punct de vedere al cotei de piaţă sunt “Acces Direct”, “Observator 16:00” şi “Superbingo Metropolis” de la Antena 1, dar şi “Breaking News” şi “100 de minute”, de la Antena 3.
Raportat la primele cinci luni ale anului, cota de piaţă a Antenelor, în rândul publicului din întreg mediul urban, comparativ cu trustul din care face parte Pro TV înseamnă leadership pe majoritatea intervalelor orare ­ Whole Day, Day Time, Access şi Late Fringe. În rândul publicului comercial, televiziunile Intact Media Group depăşesc CME în Day Time.

Antena Play
Pentru perioada următoare, Antena 1 pregăteşte cel mai spectaculos show estival, “Splash ­ vedete la apă”, la care concurează peste 30 de personalităţi din rândul sportului şi muzicii, “Burlacul”, o nouă ediţie cu imagini superbe şi femei frumoase, dar şi revenirea armatei de 50 de blonde. În luna iunie, va fi lansată platforma online Antena Play, unde va putea fi regăsit conţinutul tuturor posturilor TV din Grup. 


×