Un sondaj realizat de IMAS si Mercury Research i-a dat un real motiv de bucurie directorului SRR, Dragos Seuleanu. Conform rezultatelor acestui sondaj, Radio Romania Actualitati este lider in FM. Seuleanu considera ca acest rezultat confirma politica sa manageriala.
|
MANDRIE. Dragos Seuleanu este in al noualea cer ca RRA este in top
|
LUPTE. Acest proces nu a fost asa de usor. In primul rand, Seuleanu spune ca a avut de luptat cu "baronii" locali ai FM-ului. Adica a trebuit sa ii infrunte pe acei angajati cu vechime in SRR care isi luau principalele spatii de emisie. Si cu liderii de sindicat a avut de furca. "Noi le spuneam liderilor in sedinta Consiliului de Administratie ca schimbarile pe care vrem sa le facem nu duc la concedieri. Ei le transmiteau oamenilor ca se restructureaza foarte multe posturi. De fapt, prin aceasta schimbare ce a dus la cresterea audientei, noi am salvat locuri de munca."
COSTURI. Orice schimbare implica si cheltuieli. "Doar pentru juristi am cheltuit circa 4 miliarde de lei." Pentru un studiu intern s-a dat in jur de 30.000 de euro. "Am vrut sa stim ce gandesc si ce vor angajatii. Per total, toata partea de consultanta ne-a costat undeva in jurul sumei de 200.000-300.000 de euro." Retehnologizarea a costat si ea ceva: 7 milioane de euro. Desi, de cinci luni, radioul public este intr-un mare scandal generat de asa-zisa cenzura, rezultatele sondajului i-au adus directorului SRR liniste sufleteasca. "Logic ar fi fost ca, in urma acestui scandal, sa ne scada credibilitatea. Ei bine, iata ca noua ne creste audienta. Ei bine, cetatenii, fara sa ii fortam noi, si-au spus parerea. Si asta se vede in sondaje. Sunt atat de mandru de aceste rezultate pentru ca, in sfarsit, pot sa le arat ascultatorilor nostri ca am facut ceva bun cu banii investiti de ei prin platirea taxei radio."
ROMANTIC FM RAMANE IN TOP
|
Conform aceluiasi studiu, Romantic FM isi mentine pozitia in topul posturilor de radio private din Bucuresti, in ciuda faptului ca s-au lansat in ultimul timp mai multe posturi concurente. Spre deosebire de acestea, Romantic FM este un post de nisa. Brand-ul Romantic FM isi pastreaza pozitia a cincea in clasamentul audientelor posturilor particulare, cu un share mediu de 5%. In timp ce posturile concurente se adreseaza publicului general, Romantic FM este un produs premium, cu un auditoriu pe masura, format in majoritate din persoane active, cu studii superioare, venit si statut social peste medie, cu varste intre 30 si 45 de ani.
|
Citește pe Antena3.ro