x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Cultură Arte Vizuale Televiziunile Intact MG: 6,5 milioane de telespectatori pe zi

Televiziunile Intact MG: 6,5 milioane de telespectatori pe zi

03 Iul 2013   •   15:24
Televiziunile Intact MG: 6,5 milioane de telespectatori pe zi

Primele şase luni ale anului confirmă poziţia de lider a televiziunilor Intact Media Group în importante intervale de audienţă. “Antenele” sunt lider în Whole Day, Day Time, Access şi Late Night. Telespectatorii au ales show-urile care se bucură de succes la nivel mondial precum şi emisiunile de divertisment, transmise de Antena 1, ştirile şi talk-show-urile Antenei 3, mondenităţile de la Antena 2, serialele hit ale Euforia TV şi transmisiile sportive ale GSP TV.

Posturile IMG conduc clasamentele în coordonatele orare menţionate şi în luna iunie, înregistrând creşteri însemnate comparativ cu mai 2013. Cele mai notabile evoluţii au avut loc în Access şi în Late Night, cota de piaţă fiind mai mare cu 1,7%. De cealaltă parte, CME, trustul de presă concurent din care face parte şi Pro TV a înregistrat scăderi pe cele mai multe dintre intervalele orare.

În Day Time, televiziunile Intact Media Group depăşesc cu 9,1 puncte de share media înregistrată de Pro TV în acelaşi interval orar, în luna iunie. “Mireasă pentru fiul meu”, show care o are la pupitru pe Mirela Boureanu Vaida, Observatorul orei 13 cu Mihaela Călin, Previziunile zilei cu Niels Schnecker şi Sabina Iosub sau Ştirile Antenei 3 sunt principalele programe care au performat între orele 10,00 - 16,00.

De asemenea, în Day Time, Antenele sunt lider autoritar şi în rândul publicului cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.

Creşteri pe toate intervalele orare comparativ cu 2012

Posturile IMG înregistrează aprecieri pe fiecare interval orar al zilei în luna iunie comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012. Cea mai mare creştere se înregistrează în Prime Time, unde se câştigă 2,7 share faţă de 2012.

Antenele conduc şi pe segmentul Access. Show-ul cu cea mai mare medie de market share, în acest interval orar, între producţiile din grup difuzate la aceeaşi oră, este Acces Direct. Prezentată de Simona Gherghe, emisiunea este şi lider de audienţă în majoritatea “confruntarilor” cu show-ul concurent transmis de Pro TV, “Happy Hour”. Performanţe de market share au înregistrat şi Observatorul orei 16,00, prezentat de Mihaela Călin, şi Bingo Metropolis, transmis duminică de la ora 16,30.

Late Fringe este un alt interval orar în care televiziunile IMG sunt lider. În acest segment, sunt transmise show-urile “Un show păcătos” cu Dan Capatos, dar şi “În gura presei”, cu Mircea Badea, care a înregistrat o creştere de 1,9 puncte de market share, comparativ cu luna mai. (Target: All Urban; Sursa: Kantar Media; Televiziunile IMG: Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia Tv şi GSP TV; Televiziunile CME: Pro TV, Acasă TV, Pro Cinema; Acasă Gold şi MTV România).

De la 1 iulie , toate producţiile TV Intact Media Group pot fi urmărite pe Antena Play.ro, cea mai mare platformă online de divertisment şi ştiri cu conţinut exclusiv românesc. Antena Play.ro adună peste 80.000 de ore de emisie apreciate de români în ultimii 20 de ani.

×