Mitraliera a schimbat soarta Primului Război Mondial. Spioanele seducătoare au influențat decisiv Al Doilea Război Mondial. Propaganda pe internet și în mass media deja acționează în cadrul celui de-Al Treilea Război Mondial, cunoscut și ca Războiul Informațional.
Iată câteva subiecte abordate în carte:
- Mata Hari și corespondenta sa româncă - poveștile în care frumusețea surclasează spionajul convențional.
- Josephine Baker - un trup perfect în sprijinul Rezistenței Franceze.
- Coco Chanel… „în pat cu dușmanul”.
- Amanta fatală a Ministrului Apărării britanic și a atașatului militar sovietic.
- „Duduia” Elena Lupescu - spioana regală cu cont în Elveția deschis de Abwehr-ul lui Canaris.
- Vera Atkins și complicata poveste a șefei serviciului secret britanic în timpul celui de-Al Doilea Război Mondial.
- Spioana trimisă de CIA ca să-l lichideze pe Castro s-a îndrăgostit de "Dragul de Fidel”.
- Social media, noua armă a războiului informațional.
Nu rata începând de miercuri, 9 octombrie, volumul "Seducția, sexul și social media - armele secrete ale armatelor moderne"! Preţ special: 15,9 lei ziarul Jurnalul şi cartea.