„Secrete bine păstrate", cea mai recentă apariţie de la Reader's Digest, este o carte care n-ar trebui să lipsească din nici o casă, mai ales acum, în vremuri de criză.
„De această dată avem pentru iubitorii de carte (şi nu numai!) «Secrete bine păstrate», un titlu cu o tentă amuzantă, dar care ascunde o grămadă de sugestii utile. Ne dorim să fie, pe lângă o lectură uşoară şi plăcută, una care să aducă informaţii de calitate, dar mai ales inedite", afirmă editorii cărţii.
Cartea dezvăluie o mulţime de „mici secrete" din diferite domenii ale vieţii de zi cu zi (facturi de utilităţi, bănci, supermarketuri, dealeri sau reparaţii auto, hoteluri, linii aeriene, restaurante, sistemul sanitar, societăţile de asigurări, locul de muncă, sistemul educaţional etc.) şi oferă soluţii simple şi eficiente pentru a evita cheltuielile inutile sau pierderea de timp - totul direct de la profesioniştii din interiorul sistemului.
Aflăm astfel ce ne ameninţă sănătatea, strategii ale supermarketurilor pentru a te convinge să cumperi cel mai scump produs, şmecherii la care recurg unii depanatori, tactici rar dezvăluite de vânzare a maşinilor, trucuri de pe urma cărora beneficiază companiile de asigurări, reguli nescrise de care managerii firmelor şi specialiştii în resurse umane chiar ţin seama, ponturi inteligente de la turiştii de sezon şi multe altele.
Un sfat. „Uită de fidelitate - Dacă rămâi la acelaşi furnizor de telefon, internet sau televiziune an după an, este foarte posibil să plăteşti prea mult. Fii pregătit să schimbi regulat furnizorul, pentru a obţine cea mai bună ofertă. O dată ce afli îndeajuns de multe despre aceasta, merită să suni furnizorul actual şi să-i spui că vrei să-l schimbi: s-ar putea să primeşti o ofertă îmbunătăţită, pentru a rămâne clientul reţelei" - iată numai unul dintre sfaturile prezente în carte.
Titlul este disponibil începând cu data de 14 septembrie. Pentru mai multe amănunte accesaţi www.erd.ro
Citește pe Antena3.ro