x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Cultură Film Netflix a încetat să mai piardă clienți

Netflix a încetat să mai piardă clienți

19 Oct 2022   •   19:15
Netflix a încetat să mai piardă clienți

Netflix a încetat să mai piardă clienți, după ce s-a luptat să îi păstreze în fața concurenței și a presiunilor cauzate de creșterea costului vieții, scrie BBC.

Compania de streaming a declarat că a adăugat 2,4 milioane de clienți la baza sa de abonați în perioada iulie-septembrie.

Acest lucru a inversat pierderile pe care le-a suferit în prima jumătate a anului după ce și-a majorat prețurile pe piețele cheie.

Hituri precum Stranger Things și Monster: The Jeffrey Dahmer Story au ajutat la atragerea din nou a telespectatorilor.

"După o primă jumătate dificilă, credem că suntem pe calea de a reaccelera creșterea", a declarat compania într-o scrisoare adresată investitorilor.

Compania a precizat că se așteaptă să continue să adauge abonați în lunile următoare, în condițiile în care intenționează să lanseze o opțiune mai puțin costisitoare cu reclame luna viitoare.

Noile taxe destinate persoanelor care își partajează conturile, testate deja în unele părți din America Latină, vor începe să fie implementate la scară mai largă la începutul anului 2023, a adăugat compania.

Această veste vine la o zi după ce compania a declarat că a creat o modalitate de a transfera profilurile utilizatorilor, împreună cu istoricul de vizionare și preferințele, către noile conturi, astfel încât setările personalizate să nu fie pierdute.

În prezent, Netflix reprezintă peste 8% din timpul total de vizionare a programelor video în Marea Britanie și 7,6% din timpul de vizionare a programelor TV în SUA, a scris gigantul de streaming în ultima sa declarație financiară.

Valoarea este la egalitate cu YouTube în SUA, dar cu mult înaintea rivalilor precum Amazon și Disney.

Acțiunile companiei au scăzut semnificativ în acest an, ceea ce a determinat firma să reducă numărul de locuri de muncă și să regândească principiile de bază ale afacerii sale, cum ar fi publicitatea și prelungirea lansărilor de succes, precum Stranger Things, al cărui ultim sezon a fost prezentat în două reprize.

(sursa: Mediafax)

×
Subiecte în articol: netflix