Netflix a anunțat că „Jocul Calamarului” este cea mai de succes lansare de serial de până acum, cu 111 milioane de vizionări în prima lună.
Compania a anunțat pe Twitter că 111 milioane de oameni au urmărit primul sezon al thrillerului coreean în primele 28 de zile de la lansare, depășind recordul anterior, Bridgerton, care a atras 82 de milioane de telespectatori.
Pentru a le mulțumi fanilor, păpușa înfiorătoare din film a anunțat într-un videoclip că toate cele 111 milioane de VIP-uri au făcut ca serialul să fie numărul unu în întreaga lume. După măsurătorile companiei, Jocul Calamarului - Squid Game se află pe primul loc în topurile rețelei din 90 de țări.
"Vizualizarea" oficială a companiei înseamnă că un utilizator a vizionat cel puțin două minute din orice episod. Acest lucru înseamnă că, dacă cineva a stat suficient de mult timp pentru ca un videoclip să se deruleze automat pe platformă și apoi l-a lăsat să se deruleze până când a ajuns la "Netflix prezintă", a contat pentru cele 111 milioane de vizualizări.
Squid Game ar urma să se alăture serialelor „Money Heist”, „Dark” și „Lupin” din categoria dramele de limbă non-engleză de mare succes.
(sursa: Mediafax)