Cu patru ani în urmă, pe când nu avea contract cu nici o casă de discuri, Radiohead anunţa, cu o săptămână înainte de lansare, că „In Rainbows” (al şaptelea album din istoria formaţiei) va fi lansat pe internet. La acea vreme, trupa britanică a facut senzaţie, fiind primul nume important al muzicii rock care-şi lansa albumul pe internet, preţul urmând a fi stabilit de fani. Nu se ştie cât de profitabilă a fost iniţiativa, dar se zvonea că o serie de persoane cu dare de mână ar fi plătit suficient cât să acopere „gaura” făcută de cei care au dat pe album o liră sterlină sau două.
Oricum, gestul lor a avut ecou în lumea întreagă, mai multe trupe i-a imitat, iar la noi, cei de la Travka au fost printre primii care au avut aceeaşi iniţiativă (cu „Vreau să simt Praga”). Am ajuns în 2011, iar Radiohead şi-a „ajustat” relaţia cu fanii, noul album – „The King Of Limbs” – poate fi descărcat de pe internet, dar, de această dată, la un preţ fixat de formaţie. Astfel, grupul a propus ca „The King Of Limbs” să poată fi descărcat prin sistemul de precomandă, de pe http://www.thekingoflimbs.com sau www.radiohead.com/deadairspace, în două versiuni: format MP3 – cu 7 euro sau în format WAV (cu o calitate mai bună a sunetului) – cu 11 euro. Începând din luna mai, va fi disponibilă şi o variantă specială („newspaper album”) cu 36 de euro.
Este vorba despre un box set cu două discuri vinil, un CD, un fişier audio şi numeroase ilustraţii. Radiohead, una dintre cele mai apreciate formaţii rock din lume, a vândut până acum peste 25 de milioane de albume.