x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Mademoiselle chante

0
Autor: Catalin Pruteanu Luminita Ciobanu 08 Iun 2009 - 00:00
Mademoiselle chante Antonin Bonnet/


Debutul Patriciei în lumea mare a muzicii nu s-a lăsat prea mult aşteptat. Întâlnirea cu Bernard Schwartz a fost decisivă.



Mireille Mathi­eu a fost prin­tre pri­­­mele interprete care au inspirat-o pe Patricia Kaas. În 1985, în cariera Patriciei se producea o mare schimbare. Radicală chiar. A fost "des­coperită" de Bernard Schwartz, un arhitect din regiunea Lorraine care, impresionat de vocea puternică a tinerei cântăreţe şi de prezenţa ei scenică, a apelat la compania de înregistrări Phonogram din Paris, unde i-a aranjat o au­diţie. Înregistrarea a ajuns la scurt timp la François Bernheim, compozitor, prieten apro­piat al celebrului actor fran­cez Gérard Depardieu. Vocea fantastică a tinerei interprete a impresionat atât pe François Bernheim,  cât şi pe Gérard Depardieu. Fără să stea pe gânduri, renumitul actor s-a oferit să-i finanţeze primul single. Special pentru Patricia, soţia lui Gérard Depardieu, Elisa­beth, împreună cu Joël Cartigny şi François Bernheim au compus melodia "Ja­louse". Asfel s-a conturat începutul unei frumoase prietenii între Patricia Kaas şi familia Depardieu, dar şi debutul unei fructuoase colaborări cu François Bernheim.

HIT. Cel dintâi single al Patriciei a avut un succes moderat, însă după debut, tânăra solistă avea să-l cunoască pe Didier Barbelivien, care avea să-i încredinţeze piesa "Mademoiselle chante le blues". Cel de-al doilea single al Pa­triciei, înregistrat în aprilie 1987, "Mademoiselle chante le blues", a devenit în scurt timp un hit. Piesa a ajuns pe locul 7 în topurile din Franţa, iar single-ul a fost vândut în 400.000 de exemplare. Norocul avea să-i zâm­bească Patriciei pe zi ce trecea. La cea de-a 21-a aniversare, Patricia Kaas avea să cânte împreună cu interpreta Julie Pétri music-hall-ul Olympia din Paris.

UN NUME. Succesul Patriciei Kaas era unul asigurat la fiecare apa­riţie în spectacole. Următorul single, "D'Alle­magne", scris de Didier Barbelivien şi François Bernheim, a dovedit un succes uluitor când a fost scos pe piaţă, în aprilie 1988.

Deja Patricia Kaas începea să-şi facă un nume pe scena muzicală franceză şi în luna iulie a aceluiaşi an a fost invitată să cânte împreună cu Michel Jonasz la celebrul Francofolies Festival din La Rochelle. Trăsăturile delicate ale cântăreţei, versurile emoţionale şi, mai ales, vocea sa ieşită din comun i-au adus nu­meroşi fani din toată lumea.

Citeşte mai multe despre:   patricia kaas

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de