x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Ponta, opreşte JAFUL de la CNADNR!

0
Autor: Robert Veress 14 Aug 2012 - 04:42

Sigur ca subiectul zilei de azi e ce se intampla la Curtea Constitutionala. Si e capital ce se intampla acolo, pentru destinul Romaniei – am spus-o si o repet.

Dar e si asta o veste care te loveste in optimism, rau de tot: Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) estimeaza costul Autostrazii Targu Mures - Iasi - Ungheni, in lungime de 310,3 kilometri, la 6 (sase) miliarde si 140 (o suta patruzeci de milioane) de euro! 20 de milioane de euro pe kilometru. Preturile din standardele romanesti si internationale de cost sunt de 3-4 ori mai mici. Prin lumea larga rar auzi de asa ceva, in afara autostrazilor subacvatice sau suspendate...

Iata si cateva 'curiozitati' – nu din lumea larga, ci de ici-isa, de la Romanica. Stiti cine a construit cele mai scumpe drumuri din tara? Raspuns: asta e simpla, stim cu totii – e celebra companie americana Bechtel, care a incasat de la statul roman 28 de milioane de euro pe fiecare din cei 54 de kilometri construiti de cand se afla in Romania si pana in 2011. Insa, daca termenii contractului renegociat anul trecut sunt respectati, Bechtel ar mai trebui sa construiasca inca o data pe atat (mai exact, inca 64 de kilometri), cu nicio treime din banii incasati deja. Asa, ajungem la un cost mediu de 16,5 milioane de euro.

Stiti cine a proiectat Autostrada Bechtel (Transilvania)? Raspuns: Search Corporation si Iptana.

Stiti cine a proiectat Autostrada Targu Mures - Iasi – Ungheni? Raspuns: Search Corporation si Iptana (alaturi de Inocsa).

A costat Autostrada Bechtel mai mult de cat s-a estimat? Raspuns: desigur, pretul platit de statul roman este de vreo patru ori mai mare decat cel din contractul initial...

De ce au fost atunci, selectate, aceleasi firme si pentru Autostrada Targu Mures - Iasi – Ungheni? Raspuns: pentru ca sunt controlate de penticostalul romano-american Mihai (alias Michael) Stanciu, care are cate o coasta bine infipta in toate partidele importante din Romania. Putin search pe internet va edifica in privinta asta. Precum si asupra faptului ca domnia sa a incasat de la statul roman de doua ori banii pe aceeasi lucrare (a proiectat prima data Autostrada Transilvania prin 1991 si pe urma a 'reproiectat-o' – sanchi, a dat copy/paste la vechile planse).

Stiti cine este director la CNADNR? Raspuns: Mircea Pop, sponsor PSD, un nume cunoscut mai mult pe la Cluj, de unde este originar si, zice gura targului, prieten cu Ioan Rus (care si-ar fi exercitat influenta pentru ca Pop sa fie promovat in functie), dar si cu Emil Boc. Prin firma sa de consultanta... in drumuri, DP Consult ii zice, domnu Pop o incasat bani frumosi de pe urma proiectarii centurii Clujului (Valcele – Apahida), aia de s-o prabusit mintenas (adica, a doua zi) dupa ce domnu prim-ministru Emil Boc o inaugurat-o in octombrie 2011. Centura-centura, da si asta o ajuns de-o costat de tri ori mai mult de cat s-o zis cand era domnu Boc primar. Adica, in loc de 64 de milioane de euro s-o ajuns la 154 de milioane de euro. C-asa-i in penis (cand il ai ca domnu Pop)!

Apropo, pentru centura Clujului, DP Consult (Mircea Pop) a fost proiectantul, iar Search Corporation (Michael Stanciu) consultant. Impreuna, au incasat un mizilic de 15 milioane de euro. Pentru un drum care s-a surpat, in conditiile in care unii functionari de pe la Agentia de Mediu au avertizat ca asa se va intampla! DNA a cercetat, dar n-a gasit nimic... sau nimic n-a ajuns in vreo instanta.

Acum, se poate spune ca DP Consult (Mircea Pop) si Search Corporation (Michael Stanciu) colaboreaza din nou.

Ce poate iesi (bun) din asa ceva? Unii, bolnavi de varianta naiva a optimismului, ar putea spune ca, poate, de data asta, au estimat (cei de la Search) chiar 'pretul corect' – adica, ala de se va plati la final. Eu cred ca, daca vor fi lasati sa se desfasoare, baietii astia vor face ca regii si baronii asfaltului sa para, pe langa ei, niste adunatori de resturi de pe autostrada.

Victor Ponta, opreste, te rog, jaful de la CNADNR! Demonstreaza ca se pot face drumuri in Romania cu preturi rezonabile! Fa asta si te voi sustine, pe cat pot, iertandu-ti pacatele prezente si viitoare. Nu fa asta si iti garantez, nu vei mai fi, mult timp, prim-ministru. Asta nu pentru ca o zic eu, ci pentru ca nu e cazul sa iei de prosti 8,5 milioane de romani, asa cum o fac Traian Basescu si clica sa!


Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de