Abia revenita in tara, dupa un weekend petrecut in compania unor prieteni la Venetia, Adelina a ramas fara telefon. Compania mobila la care este abonata i-a suspendat numarul de telefon. Dupa discutia telefonica cu cei de la Serviciul Clienti, Adelina a postat, suparata, pe pagina ei de facebook un “comunicat de presa' prin care ne instiinteaza ca de maine problema va fi remediata.“Pur si simplu, cineva a sunat si a declarat numarul meu furat… Ciudat e faptul ca nu au cerut nicio informatie despre proprietarul numarului, informatii care sa certifice identitatea celui care a facut solicitarea. Au luat cererea si au "rezolvat-o" instant. Am sunat ulterior sa aflu cine este faptasul, iar cei de la relatii cu clientii s-au rezumat la a-mi spune ca nu au cum sa-mi ofere astfel de informatii, desi situatia in care ma aflam era neplacuta si paguboasa. Maine, cu siguranta, voi schimba compania de telefonie mobila pentru a fi sigura ca nu am astfel de neplaceri pe viitor, iar colaboratorii mei vor putea sa ma contacteze ca pana acum.'