x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Atmosfera - Brandul ce a luat trenul dintre ani

Atmosfera - Brandul ce a luat trenul dintre ani

de Eliza Dumitrescu    |    05 Ian 2007   •   00:00
Atmosfera - Brandul ce a luat trenul dintre ani

Cel mai recent eveniment organizat pentru Pepsi a reusit sa fie in acelasi timp ultimul de PR notabil al lui 2006, dar si primul cu greutate al din 2007. Sub sloganul "Dare for more", trei marci, Pepsi, ProFm si Saga Brand, au semnat un eveniment inceput la 31 decembrie anul trecut si incheiat la 1 ianuarie, anul in curs. Totul s-a derulat de-a lungul a 500 de kilometri si cu participarea a 200 de persoane, timp de noua ore.

E vorba despre o atmosfera de zile mari creata de DJ-ii invitati si de Suie Paparude, atmosfera care a incendiat cele 8 vagoane din componenta trenului Pepsi. Sau, dupa cum spunea Michael J Wolf, despre "publicitate live". Din aceeasi familie de evenimente, in care brandurile se asociaza cu muzica, fac parte si de acum traditionalele caravane, concursuri si festivaluri gestionate de marci de bere precum Ursus, Timisoreana, Heineken.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului