x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Campanie: 2% pentru fauna Deltei

Campanie: 2% pentru fauna Deltei

de Eliza Dumitrescu    |    24 Apr 2008   •   00:00
Campanie: 2% pentru fauna Deltei

Next Advertising semnează o campanie de sezon din dublă perspectivă.

Next Advertising semnează o campanie de sezon din dublă perspectivă. Pe de o parte, pentru că este perioada în care se depun declaraţiile de venit, cînd se poate opta pentru cedarea a 2% pentru diverse cauze sociale ori ecologice, pe de altă parte, pentru că beneficiarii acestei opţiuni sînt în plină activitate de… perpetuare. Este vorba despre fau­na Deltei. “E o campanie naţio­nală care îşi propune să sensibilizeze cît mai mulţi oameni, şi asta nu nu­mai pentru a-i convinge să-şi di­rec­ţioneze 2% din impozit către Salvaţi Delta. Campania se desfăşoară pe radio, print, viral, web, dar şi în rîndul unor angajaţi din companii – unde se distribuie un flyer special cu declaraţia 230”, ne-a declarat Liviu David, Creative Director la Next Advertising.

 

Unul dintre mesajele campaniei este că organizaţia Salvaţi Dunărea şi Delta are în plan renaturarea şi repopularea unor suprafeţe exploa­tate în trecut în agricultură. Conceptul creativ nu face decît să-ţi ceară 2% pentru partidele de sex sălbatic ale animalelor din Deltă. Adică pentru repopularea Deltei. O idee simplă şi greu de trecut cu vederea, consideră Liviu David.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului