Copii, daca n-aţi descoperit încă cum să vă umflaţi de optimism, e cazul să vă aşezaţi cuminţi în faţa televizorului şi să urmăriţi reclama pufuleţilor Gusto!
Reclama asta are atât de mult optimism în ea încât cu siguranţă cei din jurul vostru nu vor avea cum să nu vă remarce dinţii. Ce dacă vor fi încleştaţi într-un rânjet? Totul e OK, atât timp cât împliniţi menirea dorită, aceea de a consuma.
Cum în reclamă apar nişte tineri ce pot fi acuzaţi de studenţie, ne putem închipui că, la vremuri de criză, avem de-a face cu un produs destinat umflării de burtă între două cursuri parcurse în sesiune. Aşa că, aveţi grijă cu aia micii. Vrei pufuleţi? Pune burta pe carte, mamă, s-ajungi student! Aşa ai toate şansele să-ţi tai gâtu' şi să mănânce şi gura ta pufulete. Asta e, suntem trataţi cu re-targetare!
Concluzia epitafă ce ar aşeza-o o conştiinţă echilibrată, după ce dă peste acest spot, este că mălaiul, apa şi sarea, plus ingredientele alea de scrâşnesc dinţii când le pronunţi, pot produc ravagii "la minte" mai ceva decât substanţele alea ilegale. Aşa cum probabil au acţionat asupra celor de-au zămislit această creaţie, dorită non-conformist ca stil, ieşit de prost-gust.
Aşteptăm cu nerăbdare următoarea capodoperă din acest domeniu. Urmând cursul firesc, al celei ce v-o prezentăm spre dezbatere, ea va prezenta nişte bătrânei ornând cu simţ estetic o savuroasă colivă, cu nişte excelente "bonboane" de ciocolată, cu sunet de "Veşnică pomenire" în fundal, nu?
Cu sufletul la gură ne-a ajuns ştirea conform căreia CNA a mutat spotul publicitar după orele 23, măsură pe care o salutăm cu urale.
Citește pe Antena3.ro