x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Despre soluţia simplităţii, cu Landor

0
Autor: Eliza Dumitrescu 10 Apr 2008 - 00:00
Despre soluţia simplităţii, cu Landor


Landor Associates, una dintre cele mai cunoscute compa­nii de consultanţă de brand şi design din lume, va sus­ţi­ne la 23 aprilie, la Bucureşti, conferinţa BrandSimple în cola­borare cu partenerul din România, agenţia de bran­ding Seed Consultants. Dochiţa Zenoveiov, Mana­ging Director la Seeds Consultants, ne-a vorbit despre acest eveniment.

 

Jurnalul Naţional: Care sînt punctele tari ale conferinţei pe care echipa de la Landor o va susţine la sfîrşitul lui aprilie?

Dochiţa Zenoveiov: Branding-ul este un domeniu încă nou în România, de aceea întreaga conferinţă este un eveniment extrem de important şi de aşteptat, Landor avînd o expertiză de 65 de ani în această industrie şi fiind un benchmark atît pentru designeri, cît şi pentru oamenii de strategie. Discursurile din cadrul conferinţei vor explica cum se construiesc brand-urile de succes în jurul unei idei unice, simple şi puternice, fără a apela la strategii complicate şi inutile. Pe scurt: Landor, practicieni, studii de caz, experienţă de peste 65 ani.

 

Cine sînt vorbitorii şi cum îşi vor structura pre­zentările?

Pentru această conferinţă vor veni cele mai importante perso­na­li­tăţi din reţeaua globală Landor, precum Allen P. Adamson, Mana­ging Director al biroului din New York al Landor, Phil Duncan, preşedinte Landor Europa şi Orientul Mijlociu (EMEA), Lori Rossenwaser, Director Global Brand Engagement şi Andrew Welch, Executive Director al biroului din Londra, nume majore în industria de branding. Invitatul special, Allen P. Adamson, ne va vorbi despre cum trebuie comunicat în cel mai simplu şi eficient mod mesajul unui brand, în condiţiile unei pieţe extrem de competitive. Un alt discurs extrem de interesant va fi cel al lui Lori Rossenwaser, specialist în Brand Engagement, disciplină relativ nouă care s-a dovedit foarte eficientă pentru companiile care au înţeles de ce brand-urile trebuie să prindă viaţă întîi în interiorul organizaţiei. Ea va vorbi despre linkul dintre HR şi branding, de ce sînt importanţi angajaţii pentru brandurile pentru care lucrează zi de zi, cît de important este să îi transformi în ambasadori ai brandului, ce uşor poţi să ţi-i faci duşmani şi care este impactul asupra brandului.

 

Ce înseamnă pentru Seeds colaborarea cu Landor şi ce formă îmbracă această colaborare?

Este o colaborare de succes bene­fică pentru ambele părţi, îmbinînd expertiza globală a reţelei Landor cu practica locală şi cunoaşterea ca­racteristicilor culturii româneşti.

 

Putem spune că bran­ding-ul este sinonim cu mar­ketingul?

În ultimul timp se vorbeşte mai mult despre branding decît despre marketing. Branding-ul este procesul pe care îl parcurge un produs sau serviciu pînă la conturarea personalităţii brandului, şi anume, design, tone of voice, capacitatea acestuia de a fi memorat, recunoscut şi, chiar mai mult, de a fi ales din rîndul competitorilor săi. Strategia de brand se defineşte în strînsă legătură cu strategia de business din care rezidă strategia de marketing.

 

Simplitate

“Branding-ul este un domeniu încă nou în România, de aceea întreaga conferinţă este un eveniment extrem de important şi de aşteptat, Landor avînd o expertiză de 65 de ani în această industrie şi fiind un benchmark atît pentru designeri, cît şi pentru oa­menii de strategie. Discursu­rile din cadrul conferinţei vor explica cum se construiesc brandurile de succes în jurul unei idei unice, simple şi pu­ternice, fără a apela la stra­tegii complicate şi inutile”

Dochiţa Zenoveiov, Managing Director la Seeds Consultants
 

Branding

“Sînt multe branduri pe piaţă: brandurile tradiţionale, care se luptă pentru a-şi menţine relevanţa în noile situaţii de ex­pu­ne­re în marile supermarketuri, noile branduri abia născute care in­tră în competiţia cu oponenţii lor internaţionali şi brandurile pan-regionale, care vin cu o componentă educativă legată de ino­vaţie şi nou, dar şi de des­co­pe­ri­rea unor soluţii de adaptare la men­talităţile locale şi a unui răs­puns la întrebarea “cît de nece­sa­ră este adaptarea?” Toate aces­te branduri pornesc de la is­to­rii proprii diferite şi au un singur ţel. De a lupta pentru un loc în mintea consumatorului. Adesea constatăm că termenii de pu­bli­citate, campanie şi branding sînt adesea interschimbabili şi, des­tul de frecvent, brandul este manageriat de un om de adverti­sing. Este important să se în­ţe­lea­gă faptul că branding-ul are în­tîietate, iar publicitatea este doar o expresie a brandului”, a declarat Andrew Welch, Executive Director, Corporate Brands.

Citeşte mai multe despre:   sufletul comertului,   landor

 



Mai multe titluri din categorie

Reacții după vaccinarea președintelui Klaus Iohannis: „Noul brand de țară”. Top al meme-urilor

Reacții după vaccinarea președintelui Klaus Iohannis: „Noul brand de țară”. Top al meme-urilor
Galerie Foto Președintele Klaus Iohannis s-a vaccinat public, vineri, 15 ianuarie, împotriva COVID-19, deschizând astfel a doua etapă de vaccinare.   În ciuda faptului că evenimentul își propunea să întărească...

Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci

Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci
Doi români din Franța au fost condamnați în Franţa la câte 500 de euro amendă pentru o infracţiune inedită. Au cules ilegal 266 de kilograme de ciuperci într-o pădure din estul țării....

Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar

Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar
Un lucrător poştal din Japonia, căruia meseria sa i s-a părut un calvar, a fost nevoit să explice poliţiştilor de ce nu a livrat 24.000 de trimiteri poştale, unele dintre acestea expediate în urmă cu câţiva...

În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute

În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute
Serviciul Naţional de Meteorologie (NWS) din Statele Unite a atenţionat populaţia din Florida cu privire la posibile căderi de iguane, pe fondul pătrunderii unei mase de aer rece în statul american, relatează...

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini
O pisică din Marea Britanie a suferit răni grave însă a reuşit să supravieţuiască după ce a parcurs peste 60 de kilometri blocată sub capota unei maşini, relatează duminică Press Association. Pisica...

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum
O companie din Dubai a prezentat o sticlă de parfum încrustată cu peste 3.500 de diamante şi care deţine trei titluri mondiale omologate de Guinness World Record, relatează UPI. Guinness a confirmat că sticla...

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic
Jumătate de milion de elevi de la şcolile secundare din nord-estul Mexicului au stabilit vineri un nou record mondial de lectură colectivă, citind simultan un pasaj din cartea 'México Insurgente', a ziaristului...

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea
Iubirea și loialitatea animalelor de companie este una cu adevărat specială, iar acestea merită să primească aceleași lucruri din partea noastră. Dacă vrei să înțelegi gesturilor prin care animalul tău...

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui
O femeie in Scoţia a făcut publică o listă făcută de bunicul ei, care conţine 10 reguli pe care un pretendent trebuie să le respecte pentru a putea fi iubitul nepoatei lui, notează Daily Mail. Amie...

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore
Un tânăr în vârstă de 18 ani, din Belfast, a devenit milionar, pentru câteva ore, după ce a găsit 8.9 milioane de lire în contul său bancar, notează indy100. Dane Gillespie a primit 8.9 milioane de lire...

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă
Un drum scurt până la toaletă a avut consecinţe grave pentru un tânăr de 18 ani care făcea jogging într-o localitate din centrul Germaniei, relatează agenţia DPA citând un anunţ al...

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi
Nivelul de fericire al oamenilor care obişnuiesc să ofere se menţine constant, sau scade într-un ritm mult mai lent, spre deosebire de situaţia în care ei ar fi beneficiarii darurilor respective, conform concluziil...

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite
Copiii fac mii de lire pe săptămână într-o rețea mondială de hacking construită în jurul jocului Fortnite. Conform BBC, vârstele lor sunt și de 14 ani. 20 de hackeri au spus că fură conturi online...

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump
 Un amfibien orb, care obișnuiește să își îngroape capul cu nisip, a fost numit după Donald Trump, ca răspuns la comentariile sale privind schimbările climatice, scrie...

Un nou record mondial: 126 de ore de dans

Un nou record mondial: 126 de ore de dans
O adolescentă de 17 ani din Nepal a dansat timp de 126 de ore consecutiv pentru a intra în Cartea Recordurilor Guinness la categoria ''cel mai lung maraton de dans susţinut de o singură persoană'', informează...
Serviciul de email marketing furnizat de