Intr-o epoca suprasaturata de informatie si in care oamenii comunica mai mult ca oricand cu ajutorul instrumentelor oferite de tehnica, oricat de surprinzator ar parea, exista mai mult ca oricand probleme de comunicare
Mesajele noastre ajung la ceilalti intr-o forma distorsionata. Schemele prin care fiecare se raporteaza la lume si la omul din fata lui, lipsa de empatie, ignorarea unui fond comun de nevoi si asteptari impiedica perceptia reala a diverselor situatii, fapt care poate genera conflicte. Comunicarea Nonviolenta, metoda initiata si dezvoltata de Marshall Rosenberg incearca sa ofere instrumentele necesare de a depasi aceasta bariera. Principiile CNV au fost expuse si, mai mult decat atat au fost experimentate de catre participantii la seminarul sustinut de Eva Rambala, coordonatoarea Centrelor de Comunicare Nonviolenta din Europa Centrala si de Est. Intalnirea cu Eva Rambala, a urmarit deprinderea de catre cei prezenti a unor mecanisme care sa faciliteze raporturile de comunicare si relationare intr-un cadru de afaceri dar si in viata personala. Abordarea acestor aspecte a fost dinamica, interactiva, participantii au propus si au simulat situatii concrete caroara li s-a cautat o solutionare din perspectiva principiilor CNV. Relatiile dintre colegi, relatiile cu partenerii de afaceri, relatiile dintre management si angajati se pot ameliora in momentul in care motivarea reala, intelegerea si compasiunea stau la baza comunicarii.Citește pe Antena3.ro