x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun FESTIVALUL ADPRINT ÎMPLINEŞTE ZECE ANI/Printul publicitar se premiază în Poiana Braşov

FESTIVALUL ADPRINT ÎMPLINEŞTE ZECE ANI/Printul publicitar se premiază în Poiana Braşov

de Eliza Dumitrescu    |    03 Feb 2009   •   00:00

120 de echipe de creaţie din 54 de agenţii din Europa şi 325 de lucrări s-au înscris anul acesta la AdPrint, festivalul de publicitate care premiază printul. Publicitarii români şi amatorii de reclame, sunt aşteptaţi anul acesta la Poiana Braşov, unde se va desfăşura între 12 şi 15 februarie, ediţia cu numărul zece a festivalului.



“Acum zece ani apărea în România AdPrint, singurul eveniment dedicat industriei de publicitate autohtone. Dupa câteva ediţii locale şi regionale, AdPrint şi-a extins aria de acoperire, devenind unul dintre festivalurile importante din Europa de astăzi.” ne-a povestit Elena Bululete, PR Manager la Millenium Communications agenţia care gestionează festivalul AdPrint. Timp de zece ani, festivalul de la Braşov “a rămas dedicat printului, însă s-a adaptat vremurilor şi a crescut o dată cu piaţa şi cu publicul său. Astfel, începând cu ediţia numărul zece, AdPrint face loc inovaţiei şi introduce secţiuni speciale, pentru a premia creativitatea în toate formele pe care le poate avea în print. Toate lucrările care exploatează în mod neconvenţional spaţiile de presă şi outdoor îşi găsesc, de anul acesta, loc în structura competiţiei.

“O constantă importantă a festivalului, consideră Elena Bululete, “este ambiţia de a avea în juriu şi în rândul vorbitorilor nume mari din publicitatea internaţională. Mark Hunter, Richard Dennison, Matthias Spaetgens, Jan Leube, Dimitri Guerassimov, Eric Jannon, Paulo Martins, Carlos Furnari, Fabrizio Russo, Luca Ralli, Julian Zuazo, Antonio Botella, Sue Anderson, Patrick Collister şi Mauricio Alarcon sunt cei ce se alătură anul acesta unei liste impresionante de oameni care au devenit, în timp, prieteni ai festivalului.” Tradiţional, festivalul de la Braşov s-a desfăşurat la început de februarie, “unul dintre cele mai aşteptate momente de networking pentru oamenii de comunicare. În ultimii 10 ani, festivalul s-a transformat într-o adevărată vacanţă a industriei atât pentru creativi şi oameni de marketing, cât şi pentru jurnalişti şi studenţi.” La ediţia de anul acesta, “aerul de vacanţă este amplificat de locaţia festivalului, când seminariile, expoziţia cu toate lucrările din competiţie, festivitatea de premiere şi petrecerile se vor desfăşura în Poiana Braşov. La ediţia aniversară, echipa Millenium îi invită pe toţi cei interesaţi de publicitate să petreacă Ziua Îndrăgostiţilor la Poiana Braşov.”


Preşedintele AdPrint e mulţumit de cum a crescut festivalul

“Cariera mea profesională a început şi a evoluat odată cu AdPrint-ul. Au fost multe momente în care, probabil, aş fi renunţat la proiectul ăsta, dacă, în afară de frica mea de eşecuri nu aş fi avut alături de mine parteneri şi colegi care au crezut imens în AdPrint, şi prieteni sau necunoscuţi din industrie care au stat alături de noi. Aşadar, sunt foarte mulţumit de cum a evoluat festivalul, uneori chiar mirat. S-a transformat dintr-un pariu riscant într-un angajament pe termen lung, iar anul acesta îi sărbătorim primul deceniu.” – Andrei Borţun, Preşedinte al Festivalului AdPrint




×
Subiecte în articol: sufletul comertului adprint