Cunoscutele platforme online Amazon, Facebook, YouTube sau Twitter si-au schimbat radical interfata de cand s-au lansat, arata Daily Mai.
La inceput, Google era insotit de un semn de exclamare si indexa 25 de milioane de pagini. In prezent, prin Google pot fi accesate 25 de bilioane de pagini, iar clientii au acces la produse precum gmail, Google Plus si Google Maps.
Amazon era "cea mai mare librarie din lume" si continea foarte mult text. Acum, site-ul pune accent mai mult pe imagine, singurul lucru pe care l-a pastrat de la inceputuri fiind "recomandarile clientilor".
In 2005, YouTube era administrat dintr-un garaj, iar clipurile puteau fi incarcate pe site de oricine.
Cand a fost lansat Facebook-ul in 2004, era "thefacebook", si se puteau conecta doar studentii de la Universitatea Harvard. Cromotica retelei de socializare nu a fost foarte mult schimbata de-a lungul timpului, insa au aparut foarte multe aplicatii, cea mai recenta fiind "Timeline", care schimba formatul profilului utilizatorului. In prezent, pe
Facebook sunt peste 800 milioane de utilizatori din intreaga lume.
Pagina de deschidere a retelei Twitter e evoluat foarte mult din 2005, de la un logo verde bizar la un alt logo cu o emblema sofisticata. Numele initial a fost "Twittr", microblogging-ul fiind facut de pe telefoanele mobile, in prezent, majoritatea utilizatorilor folosind mai mult aplicatiile.
Site-ul de socializare My Space a fost deschis in 2003 si a fost la un moment dat cea mai vizitata pagina de pe internet, pana cand multi dintre utilizatori sai s-au mutat pe Facebook.