x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun În cîteva zile încep Conferinţele Olimpiadelor Comunicării

În cîteva zile încep Conferinţele Olimpiadelor Comunicării

11 Apr 2008   •   00:00

Pe 15 şi 16 aprilie vor avea loc la Palatul Parlamentului Conferinţele din cadrul celei de-a VIII-a ediţii a Olimpiadelor Comunicării.



Pe 15 şi 16 aprilie vor avea loc la Palatul Parlamentului Conferinţele din cadrul celei de-a VIII-a ediţii a Olimpiadelor Comunicării.

Cele două zile de Conferinţe vor oferi o perspectivă globală asupra profesiei de comunicator, printr-o combinaţie unică de teme, susţinute de experţi din toate domeniile comunicării: marketing, advertising, relaţii publice, comunicare online, comunicare politică şi mass-media. Participanţilor li se vor da exemple concrete de strategii de comunicare sau ponturi pe care nu le pot găsi în manuale.


Structura conferinţelor

Fiecare zi de Conferinte este împărţită pe trei categorii.
"Laboratoare de disecţie” (între orele 12.00-14.00) în care invitaţii vor analiza o serie de campanii celebre şi toate etapele prin care au trecut: de la planificarea strategică la tactici şi la rezultatele obtinute. Scopul acestor "laboratoare” este să le ofere participanţilor inspiraţie şi să îi inveţe să gândească în mod corect o campanie de comunicare.

În prima zi (marţi, 15 aprilie) vor fi analizate campanii de advertising comercial versus campanii de advertising social. În cea de-a doua (miercuri, 16 aprilie) vom analiza campanii de PR comercial versus campanii de PR politic.

O altă dimensiune o reprezintă întâlnirile cu personalităţi de top şi incursiuni în culise (între orele 14.30-16.30). La mijlocul fiecărei zile de Conferinţe vor avea loc întîlniri cu personalităţi de vîrf din zona comercială sau cea politică.

O altă categorie o reprezintă aşa-zisele "Întîlniri pentru lărgirea orizontului de cunoaştere (între orele 17.00-19.00). Fiecare zi de Conferinţe se va încheia cu o întîlnire care urmareşte să le deschidă participanţilor noi perspective de cunoştere.

Conferinţe şi discuţii

La conferinţa : "Managerii despre CSR: cît e adevăr, cît e manipulare?” (15 aprilie) sunt invitaţi la o discuţie despre CSR (Responsabilitatea Socială a Companiilor) manageri din companii de top. De obicei, despre programele de CSR vorbesc doar responsabilii de comunicare. In schimb, aici sunt invitaţi cei care iau deciziile majore şi ei vor vorbi despre cât de mult cred în CSR şi cum se împacă astfel de programe cu alte obiective de afaceri.

La conferinţa : "Ştampila de pe frunte - primul pas spre nemurirea politica” (16 aprilie) o serie de personalităţi politice marcante vor discuta despre gestionarea crizelor de imagine. Vor fi analizate exemple concrete ale unor astfel de crize, se va discuta strategia de raspuns, ce rezultate a avut ea, şi ce se poate învătţa din fiecare.

"Bloguri – manual de utilizare pentru comunicatori” (15 aprilie) abordează blogosfera care poate fi un aliat important pentru orice campanie de comunicare. De aceea vor participa o serie de specialişti care vor prezenta exemple inspiraţionale de implicare a acesteia. Participanţii vor afla cum pot folosi dialogul cu bloggerii pentru a forma o comunitate în jurul unui brand, pentru a-i mobiliza pe susţinătorii unui partid în dezbaterea electorală, pentru a-i transforma pe ascultătorii unei vedete în fani sau pentru a promova o cauză socială.

La "Drumuri de carieră într-o agenţie de comunicare” (16 aprilie) participă 5 manageri ai unor agenţii cu profiluri diferite: o agenţie de advertising multinaţională, o agenţie de advertising locală, un birou de consultanţă în PR local, cea mai mare agenţie locală de PR şi o agenţie de comunicare online. Ei vor arăta cum sunt organizate companiile lor şi care sunt diferenţele de cultură organizaţională. De asemenea, le vor da participanţilor informaţii despre oportunităţile de carieră, despre avantajele sau dezavantajele de a lucra într-o agenţie sau alta.



Participarea la Conferinţe este gratuită, însă intrarea se face doar pe baza listei de confirmări. Formularul de confirmare se găseşte la adresa: www.olimpiadelecomunicarii.ro
Ediţia 2008 se desfăşoară sub Patronajul Preşedintelui Camerei Deputaţilor şi este finanţată de Agenţia Naţională pentru Sprijinirea Iniţiativelor Tinerilor.

Proiectul este susţinut de International Advertising Association România (IAA), Asociaţia Română a Profesioniştilor în Relaţii Publice (ARRP), Clubul Companiilor de Relaţii Publice (CCRP) şi Primăria Sectorului 1.

Proiectul beneficiază de susţinerea financiară a: Tuborg Romania, BRD Groupe Societe Generale, Carpatcement Romania, JTI Romania, Coca-Cola Romania, Dacia, Vodafone, Danone, ABN AMRO Bank, Apa Nova, Fundaţia Sensiblu, Impact SA, Toyota Aygo, Nestle, Internetcorp şi Leo Burnett.

×
Subiecte în articol: aprilie sufletul comertului comunicare