x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

17 Mar 2006   •   00:00
APA CU MULTA ENERGIE. Un nou spot pentru Borsec, "Intrecerea fantastica", in regia lui Randall William Cook, este difuzat la nivel national de la inceputul acestei luni. Randall William Cook este regizorul care a semnat efectele speciale pentru superproductiile "Stapanul inelelor" si "King Kong". Postproductia spotului a fost facuta in Noua Zeelanda, in studiourile WETA Digital LTD, premiate pentru efectele speciale din "Stapanul inelelor". Targetul caruia i se adreseaza aceasta campanie este cel foarte tanar si foarte activ, compania dorind sa castige capital si pe acest segment de consumatori.

UMANITAR. Cardul EuroLine Style este primul card umanitar din Romania. A fost emis de Euroline Retail Service, membra alaturi de Bancpost a grupului financiar EFG Eurobank Ergasias. Prin emiterea acestui card, Euroline contribuie la campania internationala "Moda tinteste cancerul mamar". Campania, initiata de creatorul Ralph Lauren, consta in strangerea de fonduri prin vanzarea unor editii limitate ale tricoului creat de Lauren in acest scop. Fondurile sunt donate unei asociatii care lupta impotriva cancerului mamar. Cardul emis de Euroline apare ca un nou instrument destinat acestei lupte. Pentru Romania, imaginea asociata acestei campanii este cea a Andreei Raicu.

IMAGINI MAI VECHI, MAI NOI. Compania Prutul, cu o traditie de 113 ani pe piata productiei de ulei alimentar, lanseaza o noua marca, uleiul Picasol. Picasol este primul produs pe care Prutul il lanseaza dupa procesul de retehnologizare prin care tocmai a trecut. Picasol este pozitionat pe segmentul "mainstream", fiind promovat ca un produs sanatos, spornic si echilibrat. Prais Corporate Communication se ocupa de contul Prutul. Comunicarea mizeaza puternic pe traditia care confera prezentului greutatea unei experiente ce nu s-a pierdut de-a lungul timpului.

INCALTAMINTE SI ADRENALINA. Un parteneriat global a fost incheiat de Adidas si Hot WeelsR prin lansarea unei linii de pantofi pentru baieti. Vor fi lansate trei linii, fiecare dintre ele inspirata de valorile a trei produse Hot WeelsR: actinune, adrenalina, provocarea specifica sporturilor urbane. Comunicarea va constitui un mix de imagine care va pune alaturi graficul de foc de la Hot WeelsR si cele trei dungi clasice de la Adidas. (Eliza Dumitrescu)

×
Subiecte în articol: sufletul comertului